154 Reacties

20 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ja ik denk dat alle onzekerheid o.a. komt door mijn missed abortion in apri ...
Knuff voor jou!

20 dagen geleden

Reactie op OptimistischeParel566435

Heel erg moe, maar voorderest mag ik niet klagen. En jij?
Jaa eigenlijk hetzelfde! Weten mensen in je omgeving het al?

20 dagen geleden

Wat fijn deze topic! Ik doe mee. Vandaag 6+1 van ons 2e kindje zwanger. Volgende week op 10 okt 1e echo. Mijn klachten begonnen al heel snel! Borstgevoeligheid, onderrugpijn en moe zijn waren het meest kenmerkend. En had ruim dik een week voor m'n nod een positieve early test (daarna nog 9 dagen lang positieve testen gehad 🫣). En sinds 2,5 week veel last van misselijkheid. Super spannend allemaal😵

19 dagen geleden

Ik ben 14 mei uitgerekend.. mag ik dan ook nog net.mee doen met dit topic? Ik ben nu 8 weken en 1 dag Voor mij zijn de kwaaltje: Aardig misselijkheid van smorgens tot een uur of 3 smiddags. Kleine beetjes eten helpt. Erg moe voor al na een dag werken. Ik kan zo om 9 uur naar bed zonder problemen. Gister echo gehad en het hartje gehoord. Dit was mijn 2e echo. Door dat ik via ivf zwanger ben geworden mocht ik al eerder op controller. Dus met 6 weken het hartje zien kloppen. ❤️

19 dagen geleden

Reactie op Liesjee-18mei

Jaa eigenlijk hetzelfde! Weten mensen in je omgeving het al?
Jaa mijn familie en beste vriendin, voorderest nog niemand. Wel maandag voor t eerst de echo gehad en daar een mooi kloppend hartje gezien. Heb jij t al aan mensen bekend gemaakt?

19 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ja ik denk dat alle onzekerheid o.a. komt door mijn missed abortion in apri ...
Sterkte met het wachten, hopelijk mag het toch een goede echo zijn 🧡 Wij hebben hem vandaag einde van de dag 🤞

19 dagen geleden

Is het erg als ik weinig eet? Ik ben nu 7 + 3 en ik heb totaal geen honger. Probeer kleine beetjes te eten maar heb gisteravond Max. 6 happen van mijn avondeten op en een uur daarna 3 happen yoghurt. Niet super veel dus. En daarna heb ik de helft daarvan weer uit gespuugd. Voor mezelf vind ik het niet erg om minder te eten maar kan het kwaad voor de baby?

19 dagen geleden

Reactie op Nikki-van-Dijk

Ik ben 14 mei uitgerekend.. mag ik dan ook nog net.mee doen met dit topic? ...
Er is ook een groepje voor jouw uitgerekende datum: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-mei-2025/kletsgroepje-uitgerekend-8-t-m-14-mei-2025-LZg7pNd

19 dagen geleden

Reactie op IristenHavert

Is het erg als ik weinig eet? Ik ben nu 7 + 3 en ik heb totaal geen honger. ...
Nee dat is niet erg. Maar blijf wel telkens iets eten, want wat je opnoemt klinkt als niets. Probeer iets te vinden waarvan je niet hoeft te spugen zodat je iets binnenhoudt. Je kindje eet wel van al jouw reserves in het begin, maar het heeft straks wel voeding nodig. Tegen die tijd is de misselijkheid vaak wel weggetrokken. Als avondeten jou tegenstaat, maar boterhammen wel binnen blijven bijvoorbeeld, dan is het ook prima om dat te eten als avondmaaltijd. Ik heb mijn vorige zwangerschap geleefd op tosti's en dat was helemaal prima volgens mijn verloskundige.

19 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Er is ook een groepje voor jouw uitgerekende datum: https://community.24bab ...
Thanks

19 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Nee dat is niet erg. Maar blijf wel telkens iets eten, want wat je opnoemt ...
Oké dat stelt me gerust, dankjewel! 🙏🏼

19 dagen geleden

Reactie op TopperAms

Sterkte met het wachten, hopelijk mag het toch een goede echo zijn 🧡 Wij ...
De echo was goed, hartje was mooi en termijn (7+2) klopt ook precies met mijn berekening. Toch durf ik nog niet heel blij te zijn tot weer de volgende echo over twee weken. Als het dan mooi gegroeid is, hoop ik ook echt meer blij te zijn en de zorgen te kunnen loslaten..

16 dagen geleden

15 mei uitgerekend en al een mooie echo gehad met kloppend hartje. 2x eerder een miskraam gehad, dus ik blijf nog een beetje terughoudend merk ik. Hopelijk na de volgende echo en nipt meer vertrouwen! Enorm veel last van misselijkheid, buikpijn en vermoeidheid. Een kleintje van 8 maanden zorgt er ook wel voor dat ik niet voldoende kan rusten.. 🙈

16 dagen geleden

Morgen mijn vitaliteitsecho, vind het super spannend. Ik hoop dat het hartje is blijven kloppen, maar ik durf er nog niet op te hopen. Een MA en een stilgeboorte halen je onbezorgdheid wel echt weg. Morgenmiddag weet ik pas meer, dus nog een paar uren in flinke spanning.

16 dagen geleden

Reactie op SK1203

15 mei uitgerekend en al een mooie echo gehad met kloppend hartje. 2x eerde ...
Leuk! Ik ben ook 15 mei uitgerekend 😁 ik heb echter pas 17 oktober mijn eerste echo, dus ik moet het wachten nog even volhouden. Oeh, met zo'n kleintje slaap je waarschijnlijk niet veel idd 🙈 hopelijk kan je overdag af en toe slapen als de kleine slaapt 🤞🏼ik heb een peuter rond rennen van ruim 2,5 jaar 😵‍💫

15 dagen geleden

Sinds 1,5 week weten we dat ik zwanger ben! We dachten dat het niet zo was, omdat ik in september nog vijf dagen bloedverlies heb gehad. Het kwam dus als een grote (wel gewenste) verrassing! Vandaag de eerste echo gehad en alles lijkt goed te gaan. Wel een geruststelling, want ik heb tot 2 weken geleden gewoon alles gegeten en gedronken (oeps).. Ik ben rond 17 mei uitgerekend en het is ons eerste kindje (en eerste zwangerschap). Afgelopen weken heel misselijk geweest en veel overgegeven, ook zeer pijnlijke borsten. Door de misselijkheid zijn we er eigenlijk achter gekomen dat ik in verwachting ben. Nu op 8 weken en 2 dagen. De misselijkheid is afgelopen dagen minder geworden en ik kan weer wat meer eten 😃

15 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ja ik denk dat alle onzekerheid o.a. komt door mijn missed abortion in apri ...
En? Hoe was je echo?

15 dagen geleden

Reactie op TopperAms

En? Hoe was je echo?
Hij was gelukkig goed! Mooi kloppend hartje 😊

15 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Hij was gelukkig goed! Mooi kloppend hartje 😊
Oh wat goed zeg, gefeliciteerd! 💕 hopelijk lukt het je om te gaan genieten 😊

15 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Hij was gelukkig goed! Mooi kloppend hartje 😊
Ah wat goed te horen! Van harte!