154 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op babyjune12345

Wie nog meer vandaag termijnecho?馃ぉ
Vandaag al? 馃槺 Wij zijn pas over 2,5 week!

6 dagen geleden

Reactie op babyjune12345

Wie nog meer vandaag termijnecho?馃ぉ
Wij ook pas over 2,5 week! Heb je m eerder dan gebruikelijk?

6 dagen geleden

Reactie op babyjune12345

Wie nog meer vandaag termijnecho?馃ぉ
Wij morgen. Wel vroeg waarschijnlijkmet 9+2, maar mijn verloskundige dacht eerst dat ik verder was en toen stond hij al gepland.

6 dagen geleden

Reactie op IristenHavert

Wij ook pas over 2,5 week! Heb je m eerder dan gebruikelijk?
Nee dat niet, zo ingepland met 9,5 week

6 dagen geleden

Reactie op TopperAms

Vandaag al? 馃槺 Wij zijn pas over 2,5 week!
馃

6 dagen geleden

Reactie op babyjune12345

Wie nog meer vandaag termijnecho?馃ぉ
Ik gister! 9+1, alles was dik in orde met de twins 馃グ Liepen zelfs iets voor qua grootte. Nu met 11 weken weer een termijn echo.

6 dagen geleden

Reactie op babyjune12345

Nee dat niet, zo ingepland met 9,5 week
Wel fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten! 馃槉 Wij hadden gisteren nog met precies 9 weken een vitaliteitsecho en ze gaven bij ons aan dat de metingen nu nog niet nauwkeurig genoeg zijn, dat daarom de termijnecho later is 馃槄 maar ach, ieder bureau pakt het weer zo anders aan.. Maar veel plezier met de echo! Hopelijk dat alles weer goed mag zijn 馃槉

6 dagen geleden

Reactie op babyjune12345

Wie nog meer vandaag termijnecho?馃ぉ
Wat bijtijds! Ik heb 'm met 10+3 maar dat duurt nog bijna 2 weken. Morgen eerst nog weer een check met 8+6

6 dagen geleden

Dinsdag mijn termijn echo plus intakegesprek en alles, allemaal achter mekaar in het ziekenhuis. Dan ben ik 10+3 馃グ

6 dagen geleden

Reactie op babyjune12345

Wie nog meer vandaag termijnecho?馃ぉ
Lekker snel! Hier over 2 weken met 11 weken, ook al wel snel voor m'n gevoel maar dat komt omdat we gisteren pas de 1e echo hadden.

6 dagen geleden

Reactie op babyjune12345

Nee dat niet, zo ingepland met 9,5 week
Oo blijkbaar doet elk bureau dat weer anders. Hoe is het gegaan? Wij pas bij 11+4! Nog even geduld. Maar we willen het ook niet eerder vertellen dus voor ons is het fijn om het zo laat mogelijk te hebben.

5 dagen geleden

Goede echo gehad en zelfs 3 tellen naar het hartje mogen luisteren.

5 dagen geleden

Wij hebben de termijn echo volgende week donderdag. Volgens mijn berekening ben ik dan 11+1. Toch erg nieuwsgierig hoe de kleine is gegroeid. We hebben ook besloten om het (mits alles goed is) die avond te vertellen aan onze 3 dochters. Het is wat aan de vroege kant maar ik spuug al ruim 5 weken non stop en ze beginnen zich serieus zorgen te maken..

5 dagen geleden

Wij hebben vandaag ook een prachtige termijnecho gehad. Zo leuk om de kleine al echt te zien bewegen. Lekker schoppen en het was net alsof er gezwaaid werd馃グ 1 dag vooruit gezet. Nu 19 mei uitgerekend.

5 dagen geleden

Reactie op Lisette82

Helaas geen kloppend hartje vandaag bij de 1e echo. Zou eigenlijk 7+5 moete ...
Vandaag m'n 2e echo gehad en helaas ook geen kloppend hartje meer.. heeft jouw lichaam het al zelf opgeruimd of ga je een pilletje nemen? Sterkte de komende tijd 馃尭

5 dagen geleden

Hier vandaag de termijn echo, zo ontzettend spannend. Op 26 september onze eerste echo gehad. Een mooi sterk kloppend hartje gezien. Volgens de schatting een weekje eerder dan gedacht. Toen 7 weken ongeveer, dus zouden we nu op 10 zitten. Gaan het meemaken einde dag.. uitgerekend voor nu dan tussen 15 en 17 mei. Qua klachten begonnen met veel krampen en banden pijn.. ik groei flink snel. Hiernaast gevoelige borsten en heel veel last van mijn darmen. Na de echo is de misselijkheid steeds iets meer geworden, maar als ik elke twee uur eet is dat goed te doen. Nu met 10 weken neemt de gevoeligheid van mijn borsten wat af. De misselijkheid is nu met vlagen er, niet constant. Door veel miskramen om me heen gezien te hebben, ben ik wel heel onzeker. Hopelijk ook vandaag weer positief nieuws..

5 dagen geleden

Reactie op StarlightX

Dinsdag mijn termijn echo plus intakegesprek en alles, allemaal achter meka ...
Ik ook dinsdag mijn termijnecho en ben dan ook 10+3 馃槂

5 dagen geleden

Reactie op Liesjee-18mei

Vandaag m'n 2e echo gehad en helaas ook geen kloppend hartje meer.. heeft j ...
Ach wat verdrietig zeg. Nee helaas is mijn lijf nog helemaal zwanger. Ik heb voor medicatie gekozen omdat ik continu misselijk ben en veel moet overgeven. Ik merk dat ik dat niet meer trek. Gisteren begonnen met een tablet en vanmiddag de vaginale tabletten. Als het goed is moet het dan op gang komen. Veel sterkte gewenst!

5 dagen geleden

Reactie op Lisette82

Ach wat verdrietig zeg. Nee helaas is mijn lijf nog helemaal zwanger. Ik he ...
Heel veel succes en sterkte vandaag als je je miskraam gaat opwekken. Zorg goed voor jezelf en laat goed voor jezelf zorgen.

5 dagen geleden

Reactie op Baby3onitsway

Hi allemaal! Ik mag mij gaan toevoegen bij dit clubje. Vandaag een echo geh ...
Ik ook 18 mei