155 Reacties

4 dagen geleden

Reactie op Lisette82

Ach wat verdrietig zeg. Nee helaas is mijn lijf nog helemaal zwanger. Ik he ...
Jaa ik heb maandag een afspraak bij de verloskundige en ga ook aangeven dat ik voor medicatie wil gaan, omdat het waarschijnlijk al 3 weken er zit en m'n lichaam nog steeds geen seintje geeft. Zou je het willen laten weten hoe je de medicatie hebt ervaren? Sterkte en veel kracht gewenst 馃尭

4 dagen geleden

Hoi allemaal, mag ik ook aansluiten? Ik ben na een fertiliteitstraject eindelijk zwanger geworden, bij de 2e ICSI ronde. Met 7+2 een hele mooie echo gezien en een sterk kloppend hartje. 31 oktober heb ik mijn volgende echo. Ik ben uitgerekend op 22 mei. Vind het wel heel spannend allemaal omdat dit mijn allereerste zwangerschap is. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en laat verder alles op mij afkomen

4 dagen geleden

Reactie op Lisette82

Ach wat verdrietig zeg. Nee helaas is mijn lijf nog helemaal zwanger. Ik he ...
Ach wat verdrietig beide! Heel veel sterkte 馃崁鉂わ笍

3 dagen geleden

Reactie op Liesjee-18mei

Jaa ik heb maandag een afspraak bij de verloskundige en ga ook aangeven dat ...
Hallo Liesjee, hoe gaat het met je? Ik heb inmiddels 2x 4 tabletten Cyotec achter de rug en volgens mij ook de miskraam. Ik vond de pijn en krampen meevallen. Ik schrok wel van de grootte van de stolsels. Dit begon zo鈥檔 3 uur na de tabletten. De 2e dag tabletten deed niet veel extra鈥檚 meer. Ik heb niets opgevangen, dus moet er op vertrouwen dat ik ook het vruchtje ben verloren. 8 november heb ik nog een echo staan. Veel sterkte!

3 dagen geleden

Reactie op Lisette82

Hallo Liesjee, hoe gaat het met je? Ik heb inmiddels 2x 4 tabletten Cyotec ...
Hoi Lisette, Het gaat niet zo goed helaas. Voel me down en verdrietig en kan niet meer genieten van de leuke dingen. Gelukkig is het allemaal meegevallen. Heb je het bewust niet opgevangen? Hoe gaat het nu met jou? Veel sterkte 馃尭

18 uur geleden

Ik had vandaag weer een echo. Fijn om te zien dat het kindje het prima doet, vooral omdat ik steeds minder klachten heb. Vertrouwen krijgen dat het goed komt vind ik nog erg moeilijk, maar het lijkt er steeds meer op dat dit kindje er straks echt gaat komen. Vandaag 9+4, vrijdag mag ik bloedprikken voor de nipt en de 13 en 20 wekenecho's (guo's) worden ingepland in Nijmegen. Zo wordt het steeds iets echter.

17 uur geleden

Reactie op Emmy W

Ik had vandaag weer een echo. Fijn om te zien dat het kindje het prima doet ...
Fijn dat het weer goed was! Hopelijk mag het vertrouwen straks ook komen 馃槉 Bij mij hielp het heel erg dat ik de vorige echo de kleine zag bewegen, is toch een heel fijn teken! Toch merk ik nu ook wel nu de klachten al een poos weinig tot niet aanwezig zijn dat je je toch weer zorgen gaat maken.. dat blijft toch altijd hangen

17 uur geleden

Fijn te horen Emmy en TopperAms! 馃槍 Hier was vandaag 10+3 Echo super, ze bewogen beiden zeer goed! Ik heb alleen nog af en toe ineens kokhals neiging, geen overgeven. Gevoelige tepels zijn wel hele dagen aanwezig. En vanaf afgelopen weekend meer trekkend gevoel onderin, maar dat is niet gek met een tweeling. Verloskundige gaf aan dat het allemaal wat stabiliseert, de hcg piek is al beetje voorbij. Dat geeft ook vertrouwen dat het wel snor zit! Vond het nu ze meer op een klein mensje lijken, nog meer echt worden in combinatie met de bewegingen.

17 uur geleden

Reactie op Liesjee-18mei

Hoi Lisette, Het gaat niet zo goed helaas. Voel me down en verdrietig en k ...
Ontzettend verdrietig, veel sterkte en kracht toegewenst beiden!

16 uur geleden

Reactie op Keina87

Fijn te horen Emmy en TopperAms! 馃槍 Hier was vandaag 10+3 Echo super, ze b ...
Gefeliciteerd! Fijn dat het zo goed gaat, met jou en de twee kleintjes! Het is inderdaad fijn om te zien dat de vruchtjes steeds meer veranderen in kindjes. Ik heb mijn termijnecho pas 1 november, dus moet nog even geduld hebben 馃檹

16 uur geleden

Wat fijn al die goede echo鈥檚! Wij hebben morgen ons intakegesprek bij de verloskundige. Onze eerste echo hebben we nog in de fertiliteitskliniek gehad. 31 oktober onze termijnecho! Ik herken het wel dat die afnemende klachten voor spanningen zorgen. Mijn klachten zijn de laatste dagen ook wat minder en vind het dan toch wel erg spannend of alles nog goed groeit daarbinnen.

茅茅n uur geleden

Hoi dames, Sluit me graag aan bij deze groep. Ik ben via een fertiliteitstraject zwanger geworden en ik ben uitgerekend op 24 mei. Het is ons eerste kindje 馃グ. 5 november hebben we onze eerste termijnecho en heb inmiddels als 2 echo鈥檚 gehad. Vanaf halverwege week 5 ben ik eigenlijk 24/7 misselijk. Medicatie helpt niet, dus we zitten nog niet op een roze wolk. Hopelijk wordt de misselijk snel minder 馃槉.