380 Reacties

één maand geleden

Reactie op burley

Hoi het heeft even geduurd voor ik mezelf bij dit groepje wilde aansluiten. ...
He Burley, Fijn dat je je bij dit groepje aansluit, hopelijk houdt dat in dat je een beetje meer vertrouwen in deze zwangerschap hebt gekregen. Ik ben even ver als jij en heb hiervoor ook 2 niet doorgaande zwangerschappen gehad. Vertouwen krijgen dat het deze keer wel goed gaat is lastig. Ik probeer het zelf per dag te bekijken en probeer er nu ook blij om te zijn ipv angstig. Maar zeker na bloedverlies kan ik me voorstellen dat alle alarmbellen weer even gingen rinkelen. Fijn dat je dan wel geruststelling hebt gekregen. Over 2 weekjes heb je weer een echo, dat is een mooi iets om naar toe te leven.

één maand geleden

Nu mag ik mijzelf officieel aansluiten. Vandaag precies 11 weken zwanger en is mijn uitgerekende datum op 15-5-2025. Als de kleine besluit een dagje later te komen heb ik het aller mooiste verjaardagscadeau. Vanavond onze 3 dochters op de hoogte brengen. Ik ben licht gespannen voor hun reactie :).

één maand geleden

Reactie op daissJR

Nu mag ik mijzelf officieel aansluiten. Vandaag precies 11 weken zwanger en ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wordt nog spannend of het kindje op jouw verjaardag komt of niet. Hoe dan ook is het al het allermooiste cadeautje. Hoe hebben jullie dochters gereageerd?

één maand geleden

Reactie op Baby3onitsway

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wordt nog spannend of het kindje op jouw ...
Dankjewel :) Ze waren alle 3 blij verrast. Mijn buik is nu al overladen met kusjes en hele gesprekken. Ze kunnen niet wachten op hun toekomstige broertje of zusje. Hoe verloopt jouw zwangerschap? Is de geslachtsbepalende echo al ingepland bij jou?

één maand geleden

Hii!! Ik mag me ook bij deze groep aansluiten. Gisteren de termijnecho gehad en ik ben 18 mei uitgerekend van ons 2e kindje!💗💙

één maand geleden

Reactie op daissJR

Dankjewel :) Ze waren alle 3 blij verrast. Mijn buik is nu al overladen m ...
Ah super leuk zo’n reactie. Ik vond het bij mijn jongens heel spannend om te vertellen. Wist niet zeker of zij dat wel ‘leuk’ vonden. Gelukkig waren ze er enthousiast. De jongste zei zelfs dat de baby dan lekker bij hem mag slapen haha. So far gaat het bij mij goed, slik wel al bijna 3 weken emesafene tegen de misselijkheid. Werkt goed, ben wel erg moe!! De echo hebben we ingepland! Zo spannend!! Hoe gaat het verder bij jou?

één maand geleden

Gister de termijnecho gehad en uitgerekende datum is 15 mei, hele mooie datum vinden wij, vooral omdat we beide ook op de 15e jarig zijn, alleen een andere maand.

één maand geleden

Reactie op Baby3onitsway

Ah super leuk zo’n reactie. Ik vond het bij mijn jongens heel spannend om t ...
Ik snap die spanning helemaal qua reactie! Fijn dat ze zo leuk en lief hebben gereageerd. Dan smelt je hart :). Balen dat je ook zo misselijk bent.. ik ben van Zofran naar primperan over gegaan, hierdoor zijn de dagen enigszins te doen.. we moeten nog even doorbijten😊

één maand geleden

Ik mag hier ook aanhaken! Na een goede termijnecho vandaag op 9+6 de uitgerekende datum van 24 mei meegekregen😁

één maand geleden

Reactie op Baby 2 - mei 2025

Gister de termijnecho gehad en uitgerekende datum is 15 mei, hele mooie dat ...
Leuk! Ik ook 15 mei. Zelfde uitrekendatum als bij mijn eerste dochter. Alleen zij is 6 dagen te laat geboren. Maar zelf ben ik 18 mei jarig. Dus kans dat de kleine op een van onze verjaardagen komt

één maand geleden

Ik sluit me hier ook aan, eerder had ik zelf 25 mei uitgerekend, maar na de termijnecho vandaag is de nieuwe 'echte' uitgerekende datum 22 mei 😊 Zwanger geworden met hulp van Letrozol, eerste kindje. Eind juli bij 5,5 week een miskraam gehad dus vindt het daardoor ook allemaal spannend, maar ik krijg er nu steeds meer vertrouwen in, het voelt steeds echter. Behoorlijk last van kwaaltjes, ik ben al wel klaar voor dat tweede trimester 😅

één maand geleden

Reactie op Emmy W

He Burley, Fijn dat je je bij dit groepje aansluit, hopelijk houdt dat in ...
Heej Emmy ja het vertrouwen krijgen gaat inderdaad met de dag beter en na de eerste echo was het al zoveel spanning weg gelukkig. Fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben met dit gevoel en fijn om te lezen dat het bij jou ook met de dag beter gaat

één maand geleden

Ikzelf ben van 25 mei terug gezet naar 17 mei❤️💙 3 goede echo's gehad. Nu de 13 weken echo en de 20 en de pretecho geslachtsbepaling❤️

één maand geleden

Hebben meer van jullie dat ineens je hongergevoel veel minder is geworden. Ik had de eerste paar weken (t/m 8 weken ong) dat als ik ‘s morgens wakker werd ik echt bijna meteen moest eten, anders werd ik super misselijk. Ook gedurende de dag moest ik steeds kleine beetjes eten tegen de misselijkheid. Sinds twee weken heb ik dat niet meer. Ik ben nu bijv al 2 uur wakker, nog niks gegeten, maar ook niet hongerig of misselijk. Ik ben voor de eerste keer zwanger via een ICSI traject en heb zo’n angst dat het mis gaat. 3 vriendinnen/kennissen van me waren ongeveer tegelijk met mij uitgerekend en hun zwangerschappen zijn allemaal geëindigd in een miskraam. Ik weet dat het misschien helemaal geen reële angst is. Maar ben zo bang dat ik donderdag bij de termijnecho krijg te horen dat het hartje ineens niet meer klopt ofzo. Ik vind zwanger zijn echt doodeng merk ik 😅 al die veranderende symptomen, waarvan ik niet weet of het wel of niet goed zit. Maak mezelf helemaal gek soms. Sorry voor m’n verhaal, moest het even ergens kwijt, haha!

één maand geleden

Reactie op expectopatronum

Hebben meer van jullie dat ineens je hongergevoel veel minder is geworden. ...
Geen last van misselijkheid meer, maar ik herken wat je zegt. Kan gerust een hele tijd zonder eten doen. Ik eet nu een uur, anderhalf uur na het opstaan. De symptomen mogen veranderen, omdat je hormoonhuishouding verandert. Ik ken juist ook mensen die nog hartstikke misselijk waren, maar toch een miskraam hadden. Dus het zegt niets. Zelf heb ik hiervoor twee miskramen gehad, dus ik herken de angst. Maar je moet proberen te vertrouwen, want stress is alleen maar slechter voor je baby. Mijn termijnecho en nipt waren goed. Dus hopelijk geeft het hoop. Nog 4 nachtjes slapen en dan weet je het 😊

één maand geleden

Reactie op expectopatronum

Hebben meer van jullie dat ineens je hongergevoel veel minder is geworden. ...
Ik had vorige week een paar dagen dat ik minder misselijk was. Dacht echt dat het de goede kant op ging. Daarna weer kotsmisselijk. Het kan dus ook heel erg heen en weer gaan. Gelukkig heb je bijna weer een echo. Daar leefde ik mijn eerste zwangerschap ook heel erg naartoe! Hopelijk kan je daarna ook een beetje genieten van dat je je fitter voelt.

één maand geleden

Dankjewel voor jullie reacties! Stress is inderdaad niet helpend, maar ook lastig om uit te schakelen. Hopelijk donderdag gewoon een fijne echo en wat meer gerustgesteld 🥰❤️

één maand geleden

Wat leuk allemaal! Hier nu 10+5 weken zwanger van de eerste & uitgerekende datum is 19 mei

één maand geleden

23 mei uitgerekend! Eerste echo op 11 november en voor de eerste keer zwanger :) ik ben ontzettend blij. Dragen jullie al zwangerschapskleding of ben ik heeeel vroeg?🙈

één maand geleden

Reactie op bar15

23 mei uitgerekend! Eerste echo op 11 november en voor de eerste keer zwang ...
Ik ook 23 mei en voor t eerst zwanger:) draag nog geen zwangerschapskleding, maar mijn broeken gaan niet meer dicht😂