269 Reacties

één maand geleden

Yess, uitgerekend op 27 mei. Nu 4+5 ☺️

één maand geleden

Ik weet zelf nog niet precies mijn exacte datum, maar als mijn eigen berekening klopt is mijn datum 30 mei🙏

één maand geleden

Jaaa leuk! Ergens uitgerekend rond 25-26 mei. 10 oktober mijn eerste echo en jullie?

één maand geleden

Hallo allemaal, Ik ben 5w en 4d zwanger ongeveer (kan dus iets vroeger of later zijn). Gister ochtend met plassen merkte ik opeens bloedverlies. Het lijkt op menstruatie, ook helderrood maar soms ook beetje roze. Ik ben me natuurlijk rot geschrokken en dacht meteen dat het foute boel was. Nou heb ik gister eind van de middag een vroege echo gehad en die was positief. Het vruchtje zat goed, er was al een kloppend hartje te zien, en de dooierzak was ook nog te zien op de echo. Niks om me zorgen over te maken. Met een goed gevoel ging ik naar huis. Vanochtend ging ik douchen en merkte opeens dat er een soort van “weefsel” stukje eruit kwam (zie foto). Ik heb het goed nagekeken maar zag verder niks geks erin. Maar ik blijf me afvragen waar die bloeding en nu dan dit “propje” vandaan komt. Heb meteen weer contact gehad met de vk en dit verteld en hun zeiden meteen weer niks om je zorgen over te maken, dit kan nog gebeuren. De echo is te kort dag geweest en alles zat goed. Maar ik blijf dus met twijfels en vraagtekens zitten door de bloeding en dit weefsel stukje. Iemand ervaring ermee? Of kan iemand erover mee praten .. liefs

één maand geleden

Ik verwacht ook eind mei uitgerekend te zijn. Ik heb 14 oktober de eerste echo.

één maand geleden

Goedemorgen, Hier 30 mei uitgerekend volgens eigen berekeningen. Gisteren voor het eerst getest, kan het nog niet helemaal geloven. Heb nog geen contact opgenomen met een verloskundige. Zal ik van de week maar even doen

één maand geleden

Ik zou 31 mei uitgerekend moeten zijn volgens mijn eigen berekening. Gister voor het eerst positief getest en kon het echt niet geloven. 3 maanden geleden heb ik een miskraam gehad, dus ik ben ontzettend dankbaar dat het weer raak is. 🙏🏼

één maand geleden

Volgens mij eigen berekening ben ik 28 mei uitgerekend. 10 oktober de eerste echo

één maand geleden

Yes, voor nu uitgerekend op 29 mei ☺️.

één maand geleden

Mijn eigen berekening geeft rond 26 mei aan. Ik heb 9 oktober de eerste echo

één maand geleden

Hoi hoi, ik heb vandaag getest nadat ik 2 dagen overtijd ben. Volgens mijn berekeningen ben ik ook eind mei uitgerekend. Vind het heel spannend allemaal. Het is voor mij de eerste keer dus denk dat ik ook de verloskundige ga bellen? Of eerst langs de huisarts?

één maand geleden

Hoi hoi! Gister een positieve test in handen, heel bijzonder. De eerste keer meteen raak, vind het heel erg spannend. We zijn 29 mei uitgerekend (als alles goed mag blijven gaan) Het is ons eerste kindje. :)

één maand geleden

Reactie op Shivaya

Yes, voor nu uitgerekend op 29 mei ☺️.
Wat leuk! Gefeliciteerd, ik ook op 29 mei 🥰

één maand geleden

26 mei hier uitgerekend, woensdag eerste positieve test gehad. 23 oktober eerste echo! 🤗

één maand geleden

Reactie op OogverblindendeBos705189

Hoi hoi, ik heb vandaag getest nadat ik 2 dagen overtijd ben. Volgens mijn ...
Hoii!! Gefeliciteerd! 🥳 Voor mij ook de eerste keer (en niet gepland). Ik heb direct contact opgenomen met een verloskundige en goed geholpen. De meeste verloskundigen hebben een online aanmeldformulier, dus bellen is denk ik niet nodig😁

één maand geleden

Hoi! 😁 Afgelopen woensdag positief getest, ben nu als het goed is 5 weken. 7 oktober de eerste echo, spannend!

één maand geleden

Reactie op VurigeSpar074265

Hoii!! Gefeliciteerd! 🥳 Voor mij ook de eerste keer (en niet gepland). Ik ...
Heey dankjewel en jij ook gefeliciteerd natuurlijk. Dankjewel voor de tip. Ik ga online even kijken 👍🏻

één maand geleden

Leuk! Hier waarschijnlijk 27 mei uitgerekend van ons tweede kindje.❤️ Komende vrijdag de eerste afspraak bij ons thuis met een case load verloskundige.

één maand geleden

Ik ben 30 mei uitgerekend volgens mijn eigen berekening. 18 oktober eerste echo. Aftellen... 🤭

één maand geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier uitgerekend op 27 mei (als ik goed heb gerekend), 16 oktober pas de eerste echo, spannend!