277 Reacties

Reactie op SaraP

Aardbeien thee 😂
SAME hahaha

7 dagen geleden

Reactie op Mamavan2plus1

Ah ik heb vandaag ook mijn eerste echo bij 7+4 ben zo benieuwd. Was het inw ...
Ik heb hem ook vandaag dm ben ook 7+4 weken

Reactie op deem07k

Roze koek & crackers kaas. Hiervoor at ik dit nooit 😂
Ja team roze koeken hier! Vooral die van de bakker, maar gewoon uit de supermarkt gaan er ook goed in

7 dagen geleden

Goede echo vandaag. Iets vooruit gezet 8 weken ❤️

7 dagen geleden

Reactie op GekwalificeerdeAnemoon822243

Ja team roze koeken hier! Vooral die van de bakker, maar gewoon uit de supe ...
Hier ook crackers met 🧀

7 dagen geleden

Reactie op roosjeopeenberg

Lieve garnaaltje bij 7+4, zo opgelucht 🩷
Gefeliciteerd!

7 dagen geleden

Reactie op SaraP

Aardbeien thee 😂
Tosti!!😍😍

7 dagen geleden

Reactie op GetalenteerdeKamille913716

SAME hahaha
Normaal nooit wat om gegeven, maar nu is het echt het beste drankje wat er bestaat 😂😂

7 dagen geleden

Reactie op jeanin1

Tosti!!😍😍
Ik moet helemaal niks van eten hebben helaas 🤮
Uitgerekende datum staat nu op 27 mei. Vorige week goede echo gehad 🥹 zoo blij! Ontbijt en lunch gaat er aardig in. Verder kan ik absoluut geen avondeten zien… al helemaal geen warm eten 🤢

6 dagen geleden

Reactie op Lau-mamavan2meiden&zwanger

Uitgerekende datum staat nu op 27 mei. Vorige week goede echo gehad 🥹 zoo ...
Ik ben dezelfde uitgerekende datum en heb echt exact t zelfde! Alles gaat verder prima maar avond eten… bleh!

5 dagen geleden

Even klagen hoor.. alles is mij op het moment teveel. Ik ga douchen en moet weer even rusten voordat ik mijn haar ga föhnen. Nu heb ik ook wel echt haar tot aan mijn kont en duurt het wassen en drogen gewoon lang. Ik had daar altijd al een hekel aan maar nu is dat next level. Dan moet ik kokhalzen van mijn tandpasta en daarna komt zo’n golf aan misselijkheid waar je bang van wordt. Ook veel bandenpijn sinds een paar dagen. Ik moet gewoon 32 uur werken en er is ook geen andere optie want ik zit nog in mijn proeftijd. En ik heb dat inkomen nodig om met mijn partner een huis te kunnen kopen. Dus het voelt alsof ik niet rustiger aan kan doen. Terwijl alles in mijn schreeuwt om meer rust. Wat kan het eerste trimester ook frustrerend zijn soms door de kwaaltjes.

4 dagen geleden

Hi ladies, ik wil me graag aansluiten hier🤗. Zoals het nu uitziet ben ik 30mei uitgerekend van m’n eerste kindje. Zo spannend allemaal 🥹🫶🏻

4 dagen geleden

Voor alsnog obv de eerste echo uitgerekende datum verplaatst naar 2 juni. Maar dat kan dus met de termijn echo zo weer eind mei worden.

4 dagen geleden

Vandaag de eerste echo gehad en ben nu uitgerekend op 26 mei. Ik ben zelf 30 mei jarig en ik weet uit ervaring dat het een hele fijne tijd is om jarig te zijn 😊

4 dagen geleden

Telt 20 mei ook nog mee voor eind mei?🤭

4 dagen geleden

Reactie op MomtoBeex

Telt 20 mei ook nog mee voor eind mei?🤭
Haha van mij mag het maar er is ook een 15 tm 25 mei topic 😉

3 dagen geleden

Afgelopen donderdag eerste echo gehad en er was een kloppend hartje te zien! 🥳. Verder klopt mijn berekening en zit ik nu op 8+2. Eind mei begin juni uitgerekend 🙂.

3 dagen geleden

Ja voor nu nog 26 mei uitgerekend. De termijnen echo 1 nov pas.🙂

3 dagen geleden

Reactie op Floempie

Pan-tosti ham kaas. Liefst met currysaus 🙈
Vanille vla, liefst met pepernoten 🤣