Uitgerekende datum staat nu op 27 mei. Vorige week goede echo gehad 🥹 zoo blij! Ontbijt en lunch gaat er aardig in. Verder kan ik absoluut geen avondeten zien… al helemaal geen warm eten 🤢
Even klagen hoor.. alles is mij op het moment teveel. Ik ga douchen en moet weer even rusten voordat ik mijn haar ga föhnen. Nu heb ik ook wel echt haar tot aan mijn kont en duurt het wassen en drogen gewoon lang. Ik had daar altijd al een hekel aan maar nu is dat next level. Dan moet ik kokhalzen van mijn tandpasta en daarna komt zo’n golf aan misselijkheid waar je bang van wordt. Ook veel bandenpijn sinds een paar dagen. Ik moet gewoon 32 uur werken en er is ook geen andere optie want ik zit nog in mijn proeftijd. En ik heb dat inkomen nodig om met mijn partner een huis te kunnen kopen. Dus het voelt alsof ik niet rustiger aan kan doen. Terwijl alles in mijn schreeuwt om meer rust. Wat kan het eerste trimester ook frustrerend zijn soms door de kwaaltjes.
Vandaag de eerste echo gehad en ben nu uitgerekend op 26 mei. Ik ben zelf 30 mei jarig en ik weet uit ervaring dat het een hele fijne tijd is om jarig te zijn 😊
Afgelopen donderdag eerste echo gehad en er was een kloppend hartje te zien! 🥳. Verder klopt mijn berekening en zit ik nu op 8+2. Eind mei begin juni uitgerekend 🙂.