Vandaag de termijnecho gehad en alles was goed met de kleine. We hebben zelfs het hartje horen kloppen 🥹🤍. Ook ben ik 2 dagen vooruit gezet waardoor ik vandaag 10+5 ben en op 28mei uitgerekend 🥰
Hey ik 29 mei morgen termijn echo dus ben benieuwd wanneer ga jij het beken ...
Onze familie en een aantal vrienden weten het al. Zodra al onze vrienden het weten dan knal ik het wel de weide wereld in. Zal eind november/begin december zijn denk ik 🥹
Wij verwachten onze eerste 27 mei. Al zou het echt gaaf zijn op 25-5-‘25 😇 Spannend allemaal. En er komt zoveel op je af. Weet even niet waarmee te beginnen. Ik heb net de NIPT achter de rug vandaag. Dus even afwachten wat de resultaten zijn.
Hoi. Ik ben nieuw in deze groep. Ik zit ook in de 1-7 juni uitgerekend groep, maar ik ben gister bij mijn termijn echo terug gezet naar 28 mei. Bijzondere echo waarop vanalles beweegt en er echt meer uitziet als een klein mensje met een neusje en kaken, hersens en ik zag ook een oortje! Vandaag de NIPT test. Doen jullie ook nevenbevindingen?
Goedemorgen ♥️
Vannochtend termijnecho gehad en uitgerekend op 28 mei.
Wordt vandaag gebeld voor eventuele NIPT en 13 weken echo. Wie doet ook de NIpT? Ik heb het nooit eerder gedaan (heb drie tienerdochter)
Ik heb vorige week vrijdag de nipt test gedaan en ze hebben uitgebreid vitamine geprikt en glucose. Die uitslag was allemaal goed. Erg spannend nu de nipt nog afwachten.
Oja ik had 7 buisjes. Ik begreep dat de nipt alleen 2 buisjes is.