455 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op Minishorty
Wat leuk een meisje! 🥹
Maar een geslachtsbepaling is toch pas echt accura ...
Vanaf 13 weken is het door een getrainde echoscopist 75% zeker geloof ik te hebben gelezen.
3 dagen geleden
Reactie op Doetje31
Wat leuk! Ik doe ook graag mee. 27 mei ben ik uitgerekend ☺️
Ik ook! ☺️
2 dagen geleden
Wij hadden afgelopen donderdag de 13 weken echo. Alles zag er keurig uit. Mijn man had dezelfde brutale vraag of ze het geslacht kon zien. Ze zei dat ze het kon zien maar eigenlijk niks mag zeggen ivm dat het een medische echo is en ook omdat ik nog in een periode zit waarbij vrouwen de zwangerschap nog mochten afbreken en helaas voorkomt dat vrouwen afbreken als ze het geslacht weten 😱.
Stiekem drukte ze een echo in mijn mans hand en wees aan waar we moesten kijken en Google erbij konden pakken om te kijken 🙈. Daar zijn we die middag druk mee geweest, want ja nu heeft ze ons heel nieuwsgierig gemaakt 😂.
Heel eerlijk, we hebben nog steeds geen idee 🤷♀️. We hebben beide scenario’s op verschillende echo’s gezien haha. Het kan alle kanten op gaan voor ons.
We hebben meteen een pretecho gepland voor geslachtsbepaling. Nu kunnen we niet meer wachten natuurlijk 🥰
2 dagen geleden
NIPT bij de 2e keer prikken gelukkig helemaal goed 🙏🏼🥹 wat een opluchting! Afgelopen dinsdag ook een prachtige 13 weken echo gehad, hele drukke en bewegelijke baby moest al een paar keer met m’n heupen gaan bewegen en op m’n onderbuik drukken voor een andere positie 😄 zo bijzonder wat je nu allemaal al kunt zien. Vanaf nu probeer ik echt meer te genieten! 🥹
2 dagen geleden
Gister een prachtige 13 weken echo gehad 🩵 door de 3d beelden ook duidelijk het geslacht kunnen zien. Wel een eigenwijze baby die niet helemaal meewerkte. 28-5 uitgerekend 😊
2 dagen geleden
Reactie op Mamavan2plus1
Gister een prachtige 13 weken echo gehad 🩵 door de 3d beelden ook duidelij ...
Wauw! Wat tof en wat bijzonder dat ze de 13 weken met 3D doen! Doen ze dat standaard? Konden ze dan alsnog alle medische zaken goed bekijken? Sorry, even nieuwsgierig.. 😇
één dag geleden
Vraag; als bij de 13 weken echo niks te zien is of verteld word kwa geslacht.. wanneer doen jullie de geslachtsbepaling? Ik twijfel heel erg wanneer ik hem in zou moeten plannen
één dag geleden
Reactie op MariskaRoos
Vraag; als bij de 13 weken echo niks te zien is of verteld word kwa geslach ...
Wij hebben een pretecho / geslachtsbepaling gepland staan bij 15+6. Vanaf 15 weken kun je het volgens mij goed zien ☺️ sommige doen het tegenwoordig ook al eerder.
één dag geleden
Reactie op melissa_1796
Wauw! Wat tof en wat bijzonder dat ze de 13 weken met 3D doen! Doen ze dat ...
Nee er loopt op dit moment een studie in het Radboud of ze met 3d beelden dus inderdaad ook alles medisch goed kunnen zien dus of ik daar aan mee wilde werken. We kregen de 13 weken echo eerst gewoon in 2d en daarna maakte ze enkele 3d beelden. Ik heb geen idee of ze daadwerkelijk dan ook alles beter konden zien. Ik vond het maar vaag allemaal haha