200 Reacties

één maand geleden

Hi ik ben volgens eigen berekening 3 mei uitgerekend. Had gister mijn eerste echo en alles was goed 😌 7 oktober termijn echo en dan krijg ik de definitieve datum 📅 ik voel me ook prima op af en toe flinke vermoeidheid na ☺️

één maand geleden

Hier twijfel ik Russen 7 of 8 mei uitgerekend. Haha dus sluit ook bij deze kletsgroep aan. Morgen 1e echo. Mega spannend. Maar komt vast goed. Al een zoontje van juni 22. Voel mij soms wat beroerd maar mag denk ik ook nog niet klagen.

één maand geleden

Ik ben 3 mei uitgerekend! Aankomende vrijdag m’n eerste echo, en ik kan niet wachten. Ik ben vooral heel erg moe, moet soms echt moeite doen om wakker te blijven tijdens m’n werk en doe bijna elke dag een dutje eind na m’n werk. Maar verder weinig klachten gelukkig.

één maand geleden

Ik heb vandaag mijn eerste echo op hoop van zegen dat alles goed is hoever was je op de echo knuffels

één maand geleden

Hier voorlopig 7 mei uitgerekend - op de vroege echo al een mooi kloppend hartje te zien en 7 oktober de termijn echo. Een leuk cadeautje voor onze trouwdag in ieder geval! Ik vind het best pittig, maar dst komt ook omdat ik al een zoontje heb van 10 maanden waar ik continu achteraan moet omdat hij overal heen kruipt en ook veel moet tillen want hij loopt nog niet

één maand geleden

Ik ben net vooruit gezet en nu dus ook 4 mei (ipv 8 mei). Zo leuk! Ben benieuwd of dat de volgende keer definitief ook zo is, we gaan het zien haha

één maand geleden

Ohja en die misselijkheid begint wel echt te komen nu helaas.. en heeel moe 🤣

één maand geleden

Leuk! Gefeliciteerd! Zelf ben ik 1 mei uitgerekend en heb een dochter van 2 jaar

één maand geleden

Hier ook uitgerekend in die periode! Weinig symptomen, hopelijk blijft het zo!

één maand geleden

Zelf uitgerekent op 3 mei, heel leuk! Hele dag door krampen😔 en heel vermoeid maar verder niks te klagen😇 Hoe is het met jullie?🍀

één maand geleden

Reactie op MotherToBe

Zelf uitgerekent op 3 mei, heel leuk! Hele dag door krampen😔 en heel vermo ...
Zo Mijn eerste echo zoo spannend kots ennkots misselijk

één maand geleden

Reactie op Annabella2025

Zo Mijn eerste echo zoo spannend kots ennkots misselijk
Ben heel erg benieuwd hoe het gaat, heel veel geluk/plezier toegewenst🍀🌸

één maand geleden

Voorlopige uitgerekende datum is 4 mei. Morgen de eerste echo, ben heel benieuwd!

één maand geleden

Voorlopige uitgerekende datum is 5 mei. 15 oktober de termijnecho. Wle al een eerste goede echo gehad. Klachten komen en gaan. Maakt me soms wel iets nerveus. Maar positieve mindset💕

één maand geleden

Voorlopige uitgerekende datum is 5 mei 💕🌼 Vorige week goede eerste echo gehad en de volgende staat gepland op 8 oktober. Misselijk, zere rug en hoofdpijn met vlagen. De moeheid is echt geen grap en verkijk ik me soms wel op. Voor de rest het gevoel dat ik echt niet mag klagen. Zo super veel zin in de volgende echo! 🥰

één maand geleden

Mooie echo gehad met 6 weken was deze echo mooie zwangerschap heb ik 8 weken en 2 dagen aankomende vrijdag de 2echo ben uitgerekend op 7 mei

één maand geleden

Ik ben 3 mei uitgerekend (voorlopig). Helaas super misselijk 24/7 dus al een aantal keer bij de gynaecoloog geweest voor medicatie en check op uitdroging. Enige voordeel; hierdoor al wel 3 echo's gehad die allemaal goed waren :)

één maand geleden

Ik ben op 7 mei uitgerekend volgens eigen telling, maar de eerste echo liet zien dat ik misschien al iets verder ben. Begin mei dus in ieder geval! Het is voor mij ook mijn tweede kindje, heb al een mannetje van 15 maanden rondlopen. Ik voel me helaas weer erg misselijk en moeeeee. Hopelijk is dat over een paar weken weer voorbij.

één maand geleden

Reactie op Annabella2025

Ik heb vandaag mijn eerste echo op hoop van zegen dat alles goed is hoever ...
Bij deze echo was ik 7 weken en 5 dagen 😊 Hoe ging de eerste echo bij jou?

één maand geleden

Reactie op Nukii

Bij deze echo was ik 7 weken en 5 dagen 😊 Hoe ging de eerste echo bij jou? ...
Ik ben vandaag 6 weken zwanger. Kloppend hartje en zo welkom😍