209 Reacties

één dag geleden

4 mei uitgerekend en vrijdag de 13 weken echo! Zo spannend maar ook zo veel zin in om die druktemaker weer te zien 🤍

één dag geleden

Reactie op EsméeX

4 mei uitgerekend en vrijdag de 13 weken echo! Zo spannend maar ook zo veel ...
Spannend allemaal hè! Maar ook zo leuk 🙂

één dag geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad alles zag er goed uit 😍🥰

één dag geleden

Reactie op Michellex1990

Spannend allemaal hè! Maar ook zo leuk 🙂
Jaaaa pfoe! Wanneer heb jij de termijn echo?

één dag geleden

Reactie op EchantalH

Vandaag de 13 weken echo gehad alles zag er goed uit 😍🥰
Wauw zo mooi!!

één dag geleden

Reactie op EsméeX

Jaaaa pfoe! Wanneer heb jij de termijn echo?
Termijn echo al gehad. Heb volgende week week dinsdag de 13 weken echo, ben dan 13+5 weken. Vandaag nipt test uitslag gehad, alles was goed 😊

één dag geleden

Net NIPT gedaan! Mn arm voelt helemaal beurs 🤣 maar goed, dat ook weer gehad.. nu afwachten!

één dag geleden

Reactie op babysparkles

Net NIPT gedaan! Mn arm voelt helemaal beurs 🤣 maar goed, dat ook weer geh ...
Ik ook pfff en veel buisjes!! Niet normaal

één dag geleden

Hier vanmorgen de 13 weken echo gehad! Alles was gelukkig goed! Een lekkere drukke actie baby! 🥰Ze kon het geslacht al zien maar mocht niks zeggen dus moeten zelf met onderzoeken 😂 Iemand een idee?

één dag geleden

Reactie op MotherToBe

Ik ook pfff en veel buisjes!! Niet normaal
Ja echt hè, van die grote haha! Maar goed, paar minuutjes en dan is het weer voorbij.

één dag geleden

Reactie op DestinyJaimy2712

Hier vanmorgen de 13 weken echo gehad! Alles was gelukkig goed! Een lekkere ...
Wauwww gefeliciteerd🤍! Wij hebben de afspraak vrijdag staan, kijk er naar uit! Het is een heldere foto. Ik denk een meisje, als je de hulplijnen gebruikt lijken deze parallel te lopen! Wat denk jij?

één dag geleden

Dank je wel! Oehh wat spannend! Heel veel succes alvast. Ja ik denk nu ook een meisje maar twijfel nog wel erg. Ik ging vergeleken met mijn 13 weken echo met dochtertje en lijkt ook weer anders. Zo lastig om te zien 😂🥰

één dag geleden

Reactie op DestinyJaimy2712

Hier vanmorgen de 13 weken echo gehad! Alles was gelukkig goed! Een lekkere ...
Wat leuk! Ik mag zo voor de 13 weken echo, toch wel weer zenuwachtig... Ik denk meisje ja!

één dag geleden

Reactie op sarah322

Wat leuk! Ik mag zo voor de 13 weken echo, toch wel weer zenuwachtig... Ik ...
Succes!!! Ik was ook echt zenuwachtig. Blijft spannend een medische echo

één dag geleden

Reactie op DestinyJaimy2712

Hier vanmorgen de 13 weken echo gehad! Alles was gelukkig goed! Een lekkere ...
Meisje denk ik 😊🌸

één dag geleden

Reactie op babysparkles

Net NIPT gedaan! Mn arm voelt helemaal beurs 🤣 maar goed, dat ook weer geh ...
Ik heb gister de nipt gedaan! Meteen wat ander bloedonderzoek dus was 7 buisjes armer toen ik naar huis ging haha. Hopelijk snel goede uitslag!

21 uur geleden

Hier vandaag de uitslag van de Nipt gehad en die was goed dus dat is fijn. Nu nog een weekje wachten voor de 13 weken echo. Hopelijk ligt de kleine er dan een beetje goed bij

19 uur geleden

Reactie op Sulan

Ik heb gister de nipt gedaan! Meteen wat ander bloedonderzoek dus was 7 bui ...
Ja bizar hè, die hoeveelheid! Man. Ik ging vrijdag, toen heb ik het reguliere bloedonderzoek gedaan. Pas thuis dacht ik, kak! Ik had die niptformulieren mee moeten nemen.. 🤣 iets met zwangerschapsdementie, ik geef dat maar gewoon de schuld.. dus vandaag terug gegaan voor die nipt.. Ik was me een partijtje blij dat ik het niet in 1 keer gedaan had.. wat een boel! 🤣 Ik heb dat van de vorige keer blijkbaar verdrongen..

18 uur geleden

Vandaag goede uitslag van de nipt binnen. Zo enorm opgelucht!! Had woensdag geprikt dus best snel. Mijn arm is trouwens nog steeds blauw van het prikken..

15 uur geleden

Wat leuk! Ik ben ook 4 mei uitgerekend. We hebben komende maandag onze 13 weken echo en voor 9 nov de geslachte echo gepland staan!