411 Reacties

één maand geleden

Na termijnecho sluit ik me hier ook aan! 6 mei uitgerekend en tweede kindje 🤩

één maand geleden

Hoe gaat het met iedereen en hebben jullie inmiddels het nieuws aan alle mensen verteld? Zelf wachten wij de 13 weken echo af volgende week voordat het “geen geheimpje” meer is! Onze familie en beste vrienden zijn wel al op de hoogte 🩷💙🥹

één maand geleden

Reactie op DPB15

Hoe gaat het met iedereen en hebben jullie inmiddels het nieuws aan alle me ...
Hier gaat het goed! Kwaaltjes worden wat minder zoals misselijkheid en moe zijn. Hier weet familie en iedereen verder daarbuiten het al. Met 12,5 week verteld. As dinsdag de 13 weken echo❤️even spannend, maar we gaan er vanuit dat alles goed is. 2 echo's gehad die er beide heel mooi uitzagen. En een actief baby'tje. Vandaag 13 weken en 1 dag zwanger💙🩷. Hopelijk gaat het met jou/ jullie ook allemaal goed.

één maand geleden

Moet je bij de 13weken echo een volle blaas?

één maand geleden

Reactie op mommy2be3

Nee hoeft niet

één maand geleden

Vandaag 13w echo, alles was goed :) 1 mei uitgerekend. Ik ga wel nog een pretecho plannen, ben zo benieuwd wat het is ☺️

één maand geleden

Reactie op mommy2be3

Ja bij voorkeur wel dan kunnen ze het met de buik echo beter zien

één maand geleden

Hier een mooie 13 weken echo gehad en zojuist een goede uitslag van de nipt binnengekregen!!💗🫶🏼 met de termijnecho was de uitgerekende datum 2 mei, maar is wellicht ook nog wel 30 april of 1 mei 💙🩷

één maand geleden

Reactie op mommy2be3

In de folder staat bij ons van wel. Dus lees even goed de info door die je krijgt 😊 maar volgens mij is dit een algemene folder die overal hetzelfde is. Dus denk van wel! Anders kun je altijd nog plassen als ze toch zeggen van hoeft niet.

één maand geleden

Reactie op DPB15

Hoe gaat het met iedereen en hebben jullie inmiddels het nieuws aan alle me ...
Wij wel. Wij wachten nog op de echo waar we te horen krijgen of het een jongetje of een meisje is en dan maken we het ook via social media bekend. Vrienden, familie en collega’s weten het al wel! 😊

één maand geleden

Reactie op Priscilllll

Hier een mooie 13 weken echo gehad en zojuist een goede uitslag van de nipt ...
O koninginnen dag baby is ook cute 🥰

één maand geleden

Hoiii dames, is er iemand die ongeveer 13 weken zwanger is nu en buikkrampen heeft? Het maakt mij erg onzeker 😓

één maand geleden

Reactie op Mrsr

Hoiii dames, is er iemand die ongeveer 13 weken zwanger is nu en buikkrampe ...
Bel je verloskundige! Echt. Daar zijn ze voor! Niemand hier heeft de kennis om je oprecht gerust te stellen. Hoewel het heel goed kan zijn dat het door de groei van je baarmoeder kan komen bijvoorbeeld.. maar ze hebben mij altijd op het hart gedrukt te bellen als ik me zorgen maakte.

één maand geleden

Reactie op Mrsr

Ik ben 12.5 weken nu, en af en toe heb ik wel buikkrampen. Maar deze houden niet lang aan, iets van 2-5 minuten

één maand geleden

Reactie op Mrsr

12+6 en geen moment geen krampen gehad! Als het erge krampen zijn zou t evt een blaasontsteking kunnen zijn, laat ik me ook nog op testen maar krampen hoeft niet meer maar is nog steeds echt niet gek! Dus eventjes met vk overleggen en proberen lekker te ontspannen :)

één maand geleden

Reactie op annaniempje

Wij wel. Wij wachten nog op de echo waar we te horen krijgen of het een jon ...
Ah echt heel erg leuk! Wanneer hebben jullie de echo? 🥹🩷🩵

één maand geleden

Reactie op AlerteVogel391781

Hier gaat het goed! Kwaaltjes worden wat minder zoals misselijkheid en moe ...
Wat leuk om te horen!! Super spannend! Ik ben aankomende zondag 13 weken en heb woensdag dus de 13 weken echo… super spannend inderdaad en zo leuk om weer even naar je baby’tje te kunnen kijken 🩷🩵

één maand geleden

Reactie op DPB15

Ah echt heel erg leuk! Wanneer hebben jullie de echo? 🥹🩷🩵
4 november 13 weken echo (echt op het randje van dat het nog mag) en 5 mei geslachtsbepaling! Nog maar heeeeel even wachten 😍

één maand geleden

Zo, ik durf me hier nu ook eindelijk te melden. Ben 3 mei uitgerekend en had afgelopen dinsdag de 13 weken echo en de NIPT ook gelijk af laten nemen. De echo zag er goed uit, een erg bewegelijk kindje deze keer en de gynaecoloog zei dat hij 80% zeker is dat het een meisje wordt. 4 november weet ik het zeker, dan kan ik bellen wat er uit de nipt+ geslachtsbepaling is gekomen. Erg spannend! Het begint sinds deze week ook wat echter te worden nu we ons kindje zo in detail gezien hebben, zelfs alle vingertjes en teentjes 🥰

één maand geleden

Voelen jullie je ook langzaam wat energieker worden? Ben zo blij dat ik weer iets meer mezelf ben! Vanavond gelijk gereserveerd om lekker samen uit eten te gaan :)