411 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mommy’94

Bij de 13 weken echo kunnen ze het geslacht al zien maar ze mogen er niets ...
Ja ook begrijpelijk vind ik, toch! Gewoon ook zo bijzonder om te zien wat er allemaal al zichtbaar is. Van de hartklepjes tot de tien teentjes. Ik was alleen maar met een brok in m'n keel aan het staren en helemaaaaal niet bezig met het geslacht eigenlijk!

één maand geleden

Hier vandaag de 13 weken echo gehad. Geslacht konden ze al zien maar mochten ze helaas nog niet zeggen. Kleine was weer lekker beweeglijk en had het duimpje al bij de mond. Nipt test gelukkig ook goed en ook geen nevenbevindingen gevonden🥰

één maand geleden

Reactie op chayy132

Hier vandaag de 13 weken echo gehad. Geslacht konden ze al zien maar mochte ...
Heerlijk! Zo jammer dat ze het dan nog niet mogen zeggen he haha

één maand geleden

Reactie op chayy132

Vind de reden daarvan goed, maar in dit soort gevallen denk ik.. joh.. zeg het gewoon 🙈 maarja.. zij hebben zich ook maar aan die regels te houden..

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Heerlijk! Zo jammer dat ze het dan nog niet mogen zeggen he haha
Jaa heel jammer! Ik wordt er alleen maar meer nieuwsgierig van🙈Maar we hebben gelukkig zaterdag een 3D pretecho met geslachtsbepaling gepland staan in belgië.

één maand geleden

Reactie op annaniempje

Vind de reden daarvan goed, maar in dit soort gevallen denk ik.. joh.. zeg ...
Jaa is wel jammer maar ik snap het ergens ook wel dat ze zich aan de regels moeten houden. Dan maar nog even afwachten 🙈

één maand geleden

M'n gevoel zat goed... we krijgen een dochter! 🥹❤️

één maand geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad. Alles was goed en het geslacht was al duidelijk zichtbaar! 🩵🥹

één maand geleden

Reactie op sarah322

Ohhh wat leuk!! 😍💖

één maand geleden

Vandaag de 13de weken echo gehad. Alles was goed! Alleen was het hoofdje 3 dagen kleiner dan wat ik nu moet zijn. Ze zei maak je geen zorgen maar dat doe ik dus eerlijk gezegt wel...

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Vandaag de 13de weken echo gehad. Alles was goed! Alleen was het hoofdje 3 ...
Dat is lastig hè! Maar in dit “stadium” zijn ze nog zo klein, dat elke millimeter die anders gemeten wordt zo een paar dagen kan verschillen! Als iemand, die er verstand van heeft, zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken, probeer dat dan ook ajb niet te doen!❤️ En ja, dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan.

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Vandaag de 13de weken echo gehad. Alles was goed! Alleen was het hoofdje 3 ...
Bij mij waren ook alle metingen anders hoor! Buikje, beentje, hoofdje kwamen allemaal net op een ander termijn uit. Geen zorgen maken, is normaal! 🫶🏼

één maand geleden

Reactie op sarah322

Aaahh wat leuk 💗💗💗💗

één maand geleden

Reactie op sarah322

Gefeliciteerd 🥳

één maand geleden

Reactie op chayy132

Gelukkig alles goed. Vind het ook raar! Tegen mij zeggen ze dat ze het niet mogen zeggen omdat vrouwen hun kindje dan weg laten halen. Geloof ik niet!! Bij mijn dochters wist ik het nu allang 🙃 maar eerst maar morgen deze echo doorkomen. Kon je zelf de nub niet zien? Ja het is vervelend maar we weten het snel nu 😇

één maand geleden

Reactie op denniese

Gelukkig alles goed. Vind het ook raar! Tegen mij zeggen ze dat ze het niet ...
Vanaf 13 weken kunnen ze toch gewoon het verschil zien tussen een piemeltje en schaamlipjes? Dan beoordelen ze toch niet meer aan de hand van de nub theorie? Wij hebben donderdag een geslachtsecho, ik ben dan 13+1 dus ben benieuwd

één maand geleden

Reactie op denniese

Ohhh dat is wel een vreemde reden inderdaad, geloof ik zelf ook niet. Bij mij zeiden ze alleen omdat het een medische echo was. Nub heb ik helaas niet kunnen vinden. Dan maar nog even afwachten tot de echo zaterdag🙈 succes met je echo!

één maand geleden

Reactie op denniese

Ja hier zeiden ze dat ook. Blijkbaar uit onderzoek zijn er dus echt mensen die dat anders zouden doen.. nouja, hebben we zelf nog even om te raden en er een speciaal vervolgmomentje van te maken 🥲.. Ik heb over een uurtje de 13-weken echo. Zooo benieuwd! Ga kijken of ik wat kan spotten haha

één maand geleden

Net terug van de 13 weken echo, alles was goed! Baby lag lekker te slapen 🥰 We willen het geslacht niet weten dus nu wachten tot december voor de 20 weken echo

één maand geleden

Straks de 13 weken echo! Ben heeel benieuwd