411 Reacties

vor einem Monat

Reactie op Sulan

Straks de 13 weken echo! Ben heeel benieuwd
Ik ook! Hoe laat mag jij? Wij mogen om 13:00uur. Ook wel weer spannend.

vor einem Monat

Morgen naar t hartjes spreek uur en volgendeweek echo 13 weken

vor einem Monat

Reactie op Jaja2

Wij mogen ook straks om 11 uur 🙈🙈

vor einem Monat

Reactie op Cheyvdt

Wij mogen ook straks om 11 uur 🙈🙈
Spannend! Veel plezier

vor einem Monat

Wij hebben maandag bij de verloskundige voor het eerst het hartje mogen horen, geweldig. Morgen de 13 weken echo❤️

vor einem Monat

Reactie op Jaja2

Ik ook om 13.00!😊

vor 24 Tagen

Ik heb ook een goede uitslag van de nipt en het geslacht heeft ze ook meteen gezegd, wij krijgen nog een meisje 🩷5 november weer de volgende afspraak, kijk er nu alweer naar uit 😁

vor 24 Tagen

Ik zou nog even laten weten hoe zwangerschapsyoga was in deze groep. Ik vond het echt een aanrader! Je leert heel veel dingen die ook handig kunnen zijn voor een bevalling zoals ontspannen van bekkenbodem etc. Ik heb een ks gehad dus was voor mij zeker fijn om dit soort dingen te leren. Je komt echt ontspannen terug en je leert allemaal leuke aanstaande moeders kennen. 😊

vor 24 Tagen

Reactie op DestinyJaimy2712

Ik zou nog even laten weten hoe zwangerschapsyoga was in deze groep. Ik von ...
Leuk dat je het deelt! Toevallig ook net gekeken naar de mogelijkheden 😊🩷

vor 23 Tagen

Reactie op Jaja2

Wij hadden ook 13.00! Alles was weer helemaal goed❤️❤️

vor 23 Tagen

Reactie op Sulan

Wij hadden ook 13.00! Alles was weer helemaal goed❤️❤️
Super fijn! Hier ook helemaal goedgekeurd. Hij/zij wilde zich niet helemaal laten zien. Dus de totale lengte niet kunnen meten. Maar voor de rest was alles goed 🥰

vor 23 Tagen

Bij ons was de 13 weken echo ook helemaal goed!

vor 22 Tagen

Reactie op Jaja2

Super fijn! Hier ook helemaal goedgekeurd. Hij/zij wilde zich niet helemaa ...
Ahh fijn!!

vor 21 Tagen

Vanochtend de 13 weken echo gehad. Alles zag er goed uit en zat er op en er aan. Jammer genoeg wel weer de placenta aan de voorkant. Gelukkig weet ik uit ervaring dat dat niet echt super erg hoeft te zijn, want bij mijn zoontje voelde ik hem alsnog vroeg en heeeeel duidelijk. Daarna meteen door om opnieuw bloed te prikken voor de nipt, hopelijk gaat het nu wel goed…. Nog 1 dagje wachten en dan weten wij (als de baby mee werkt) of we een dochter of een zoon mogen verwachten. Super spannend!

vor 21 Tagen

Reactie op annaniempje

Vanochtend de 13 weken echo gehad. Alles zag er goed uit en zat er op en er ...
Ah ja hier ook aan de voorkant. Nog geen ervaring mee, eerste kindje, maar we gaan het meemaken!

vor 21 Tagen

Reactie op babysparkles

Ah ja hier ook aan de voorkant. Nog geen ervaring mee, eerste kindje, maar ...
In principe merk je weinig verschil hoor. Je kan alleen vaak pas later de bewegingen voelen. Al was dat bij mijn zoontje niet het geval…🤭🫣
Hallo allemaal! Ik zag net deze groep voorbij komen en dacht, ga toch eens even kijken hoe anderen hun zwangerschap meemaken... Ik ben op 2 mei uiterekend (was eerst 5 mei) en dit wordt mijn eerste kindje, dus alles is nog vrij nieuw voor mij 😅 Alles wat jullie schrijven is zo herkenbaar, dus ik ben jullie al enorm dankbaar voor alle berichten en geruststellingen. Ik had vorige week vrijdag mijn 13e week echo, en de metingen waren niet allemaal super duidelijk omdat de kleine dwars lag, letterlijk (vooral het dijbeentje was telkens ondermaats of net boven de norm) dus ben doorverwezen naar het AMC voor een vervolgecho, morgen om half 4. Jullie horen snel hoe het ging!

vor 21 Tagen

Reactie op BourgondischeZonsopgang231865

Hallo allemaal! Ik zag net deze groep voorbij komen en dacht, ga toch eens ...
Spannend zeg! Maar goed, alleen maar fijn dat ze er nog even extra naar kijken. Het hoeft natuurlijk helemaal niks te zijn, het kan ook zomaar “gewoon” een eigenwijze baby zijn🤭 Daar gaan we voor. Succes morgen hoor!! 😊

vor 20 Tagen

Reactie op BourgondischeZonsopgang231865

Hallo allemaal! Ik zag net deze groep voorbij komen en dacht, ga toch eens ...
Spannend! Ik duim voor je mee 😊

vor 20 Tagen

Vorige week de 13 wkn echo gehad en alles was helemaal goed. Wat een opluchting! Placenta ligt dit keer aan de achterkant, dus die kan niet in mijn keizersnede wond gaan groeien gelukkig! De echoscopist heeft al een voorspelling gedaan van het geslacht 🥰 Ik ben vandaag 14+1 wkn en ik kan niet wachten om de kleine te voelen. Hebben jullie de kleine al gevoeld?