411 Reacties
vor einem Monat
Wij hebben maandag bij de verloskundige voor het eerst het hartje mogen horen, geweldig.
Morgen de 13 weken echo❤️
vor einem Monat
Reactie op Jaja2
Ik ook! Hoe laat mag jij? Wij mogen om 13:00uur. Ook wel weer spannend.
Ik ook om 13.00!😊
vor 24 Tagen
Ik zou nog even laten weten hoe zwangerschapsyoga was in deze groep. Ik vond het echt een aanrader! Je leert heel veel dingen die ook handig kunnen zijn voor een bevalling zoals ontspannen van bekkenbodem etc. Ik heb een ks gehad dus was voor mij zeker fijn om dit soort dingen te leren. Je komt echt ontspannen terug en je leert allemaal leuke aanstaande moeders kennen. 😊
vor 21 Tagen
Vanochtend de 13 weken echo gehad. Alles zag er goed uit en zat er op en er aan. Jammer genoeg wel weer de placenta aan de voorkant. Gelukkig weet ik uit ervaring dat dat niet echt super erg hoeft te zijn, want bij mijn zoontje voelde ik hem alsnog vroeg en heeeeel duidelijk.
Daarna meteen door om opnieuw bloed te prikken voor de nipt, hopelijk gaat het nu wel goed….
Nog 1 dagje wachten en dan weten wij (als de baby mee werkt) of we een dochter of een zoon mogen verwachten. Super spannend!
vor 21 Tagen
Reactie op annaniempje
Vanochtend de 13 weken echo gehad. Alles zag er goed uit en zat er op en er ...
Ah ja hier ook aan de voorkant. Nog geen ervaring mee, eerste kindje, maar we gaan het meemaken!
vor 21 Tagen
Reactie op babysparkles
Ah ja hier ook aan de voorkant. Nog geen ervaring mee, eerste kindje, maar ...
In principe merk je weinig verschil hoor. Je kan alleen vaak pas later de bewegingen voelen.
Al was dat bij mijn zoontje niet het geval…🤭🫣
vor 21 Tagen
Hallo allemaal! Ik zag net deze groep voorbij komen en dacht, ga toch eens even kijken hoe anderen hun zwangerschap meemaken... Ik ben op 2 mei uiterekend (was eerst 5 mei) en dit wordt mijn eerste kindje, dus alles is nog vrij nieuw voor mij 😅 Alles wat jullie schrijven is zo herkenbaar, dus ik ben jullie al enorm dankbaar voor alle berichten en geruststellingen. Ik had vorige week vrijdag mijn 13e week echo, en de metingen waren niet allemaal super duidelijk omdat de kleine dwars lag, letterlijk (vooral het dijbeentje was telkens ondermaats of net boven de norm) dus ben doorverwezen naar het AMC voor een vervolgecho, morgen om half 4.
Jullie horen snel hoe het ging!
vor 21 Tagen
Reactie op BourgondischeZonsopgang231865
Hallo allemaal! Ik zag net deze groep voorbij komen en dacht, ga toch eens ...
Spannend zeg! Maar goed, alleen maar fijn dat ze er nog even extra naar kijken. Het hoeft natuurlijk helemaal niks te zijn, het kan ook zomaar “gewoon” een eigenwijze baby zijn🤭 Daar gaan we voor.
Succes morgen hoor!! 😊
vor 20 Tagen
Vorige week de 13 wkn echo gehad en alles was helemaal goed. Wat een opluchting! Placenta ligt dit keer aan de achterkant, dus die kan niet in mijn keizersnede wond gaan groeien gelukkig! De echoscopist heeft al een voorspelling gedaan van het geslacht 🥰
Ik ben vandaag 14+1 wkn en ik kan niet wachten om de kleine te voelen. Hebben jullie de kleine al gevoeld?