411 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op BourgondischeZonsopgang231865
Hallo allemaal! Ik zag net deze groep voorbij komen en dacht, ga toch eens ...
O wat leuk 😻 ik ook 2 mei, schommelt soms naar 4 mei maar staat op de tweede. Ja iedere zwangerschap 🤰🏼 is uniek dit is mijn derde kindje en het blijft bijzonder een kindje mogen krijgen is een wonder geslacht is echt bijzaak.
15 dagen geleden
Reactie op Jabb
Hebben jullie nog last van vermoeidheid? Ik werk wo-vr, maar ben in t weeke ...
Ene dag gaat het beter dan de andere dag.. soms lig ik om 9 uur al in bed en soms haal ik half 12 haha
15 dagen geleden
Reactie op Jabb
Ja, heel erg. Ik kan soms mijn ogen niet meer open houden als ik mijn zoontje om 7 uur naar bed heb gebracht. Het langste wat me lukt om op te blijven is half 10.
Nu is het nog erger, want ik heb helaas ook nog corona erbij gekregen.
15 dagen geleden
Reactie op Jabb
Ja nog steeds heel erg, heb wel steeds vaker "goeie dagen" waarin ik in het huishouden veel gedaan krijg (wat dan ook echt nodig is😅) maar over t algemeen ben ik echt niet veel vooruit gegaan tot nu toe, voelt een beetje alsof ik me "aanstel" want iedereen zegt "maar je zit nu toch in het 2e trimester? Dan moet je je beter voelen!" Nou dat valt dus helaas tot nu toe tegen! 🤷🏼♀️
14 dagen geleden
Reactie op Jabb
Oefff beterschap! Hopelijk knap je snel op
Lief, dank je wel!😊
14 dagen geleden
Haha overdag gelukkig niet meer, maar ik ga meestal wel rond 9 uur naar bed ja. Maar ik denk dat het misschien ook meer mijn ritme is geworden. Ik ben om 7 uur ook echt wel weer wakker.
12 dagen geleden
Reactie op Klavertje30
Voelen jullie de kleine al?
Ik dacht gisteren de kleine te voelen en jij?