411 Reacties

20 dagen geleden

Reactie op Annickd

Vorige week de 13 wkn echo gehad en alles was helemaal goed. Wat een opluch ...
Ja! Hier placenta ook achter en voel haar al vanaf zo'n 13 weekjes. Nu met 15 weekjes echt duidelijk! 🥰🥰

19 dagen geleden

Reactie op BourgondischeZonsopgang231865

Hallo allemaal! Ik zag net deze groep voorbij komen en dacht, ga toch eens ...
O wat leuk 😻 ik ook 2 mei, schommelt soms naar 4 mei maar staat op de tweede. Ja iedere zwangerschap 🤰🏼 is uniek dit is mijn derde kindje en het blijft bijzonder een kindje mogen krijgen is een wonder geslacht is echt bijzaak.

18 dagen geleden

Reactie op Annickd

Vorige week de 13 wkn echo gehad en alles was helemaal goed. Wat een opluch ...
Ik ben vandaag 14+3 en hebben dinsdag te horen gekregen dat we een kleine meid krijgen. Maar heb haar helaas nog niet gevoeld, hoewel ze op de echo flink aan het bewegen was!

15 dagen geleden

Hebben jullie nog last van vermoeidheid? Ik werk wo-vr, maar ben in t weekend niks waard…

15 dagen geleden

Reactie op Jabb

Hebben jullie nog last van vermoeidheid? Ik werk wo-vr, maar ben in t weeke ...
Ene dag gaat het beter dan de andere dag.. soms lig ik om 9 uur al in bed en soms haal ik half 12 haha

15 dagen geleden

Reactie op Jabb

Ja, heel erg. Ik kan soms mijn ogen niet meer open houden als ik mijn zoontje om 7 uur naar bed heb gebracht. Het langste wat me lukt om op te blijven is half 10. Nu is het nog erger, want ik heb helaas ook nog corona erbij gekregen.

15 dagen geleden

Reactie op Jabb

Ja nog steeds heel erg, heb wel steeds vaker "goeie dagen" waarin ik in het huishouden veel gedaan krijg (wat dan ook echt nodig is😅) maar over t algemeen ben ik echt niet veel vooruit gegaan tot nu toe, voelt een beetje alsof ik me "aanstel" want iedereen zegt "maar je zit nu toch in het 2e trimester? Dan moet je je beter voelen!" Nou dat valt dus helaas tot nu toe tegen! 🤷🏼‍♀️

15 dagen geleden

Reactie op Jabb

Het wisselt heel erg. Vooral het weekend is nog drama. Door de week met werken lukt het wel redelijk. Maar ik ben blij als m'n zoontje op bed ligt 😅

15 dagen geleden

“Blij” om te lezen dat ik niet de enige ben… gelukkig helpt m’n man veel, maar ook ik ben blij als m’n zoontje slaapt😅 voel me dan zo schuldig

15 dagen geleden

Reactie op sarahneve92

Ja, heel erg. Ik kan soms mijn ogen niet meer open houden als ik mijn zoont ...
Oefff beterschap! Hopelijk knap je snel op

14 dagen geleden

Reactie op Jabb

Oefff beterschap! Hopelijk knap je snel op
Lief, dank je wel!😊

14 dagen geleden

Reactie op Jabb

Ja, soms echt verschrikkelijk. Gisteren wilde ik al om half 9 naar bed - was echt kapot. Werken is sowieso een uitdaging met vermoeidheid en weinig concentratie 🙃

14 dagen geleden

Haha overdag gelukkig niet meer, maar ik ga meestal wel rond 9 uur naar bed ja. Maar ik denk dat het misschien ook meer mijn ritme is geworden. Ik ben om 7 uur ook echt wel weer wakker.

12 dagen geleden

Voelen jullie de kleine al?

12 dagen geleden

Reactie op Klavertje30

Afgelopen zondag heb ik de kleine gevoeld (denk ik dan). Afentoe voel ik plopjes of beweging, maar dat kunnen ook mijn darmen nog zijn. Mijn placenta zit weer aan de voorkant.

12 dagen geleden

Reactie op Klavertje30

Jaaa, elke dag! 🩷 placenta wel achter ook

12 dagen geleden

Reactie op Klavertje30

Hier helaas niet, placenta aan de voorkant ook

12 dagen geleden

Reactie op Klavertje30

Ik dacht gisteren de kleine te voelen en jij?

12 dagen geleden

Reactie op Klavertje30

denk t wel ja voel echt gebonk steeds net skippybal terwijl mijn placenta voor ligt

12 dagen geleden

Reactie op Klavertje30

Nee hier helaas nog niet