411 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op DestinyJaimy2712

Jaaa ik ben vandaag ook precies 16 weken zwanger! 🥰 Ene kant gaat het snel ...
Ja het gaat met vlagen super snel. En soms zo lang. Ik heb ook nu al een tijdje geen afspraak gehad, dat helpt vaak ook wel. Ik voel me opzich prima! Ik word, ben ik achter gekomen, misselijk van de zwangerschapsvitamines.. dat is wel balen. Dus even kijken wat ik daar mee kan. Ik heb, zoals bij mijn andere twee zwangerschappen, ook ineens onwijs last van mijn kiezen. Geen idee hoe dat kan, maar toevallig bij de andere twee dus ook gehad.. wel heel irritant! 🙈 Verder gaat het wel. Blij dat er eindelijk een buikje begint te komen. Ik voel me dan echt vrouwelijk 🤣

11 dagen geleden

Reactie op EsméeX

Ja zo spannend! Het komt allemaal steeds dichter bij. Ik vind mijn buik nu ...
Ja bizar hè! Hier ook al aardig aan het groeien. Zo fijn! Kan niet wachten tot mijn dochter de baby kan voelen, ze kijkt er zo naar uit! Wat balen van die hoofdpijn! Snap dat je niet constant pcm wilt slikken.. maar soms wel nodig! Voor mij is het een derde kindje, dus ik voel nog niet de drang om alles te regelen, oeps. Veel heb ik al in huis, dat scheelt.

6 dagen geleden

Hebben jullie de 20 weken echo al ingepland? Ze vertelde mij dat ze m tegenwoordig al met 18 weken doen. Wij hebben m ingepland op 7 december, ben dan 18+3

6 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Hebben jullie de 20 weken echo al ingepland? Ze vertelde mij dat ze m tegen ...
Nog niet. Ik heb komende maandag de gewone controle met alleen hartje luisteren. Dan ben ik 16+4. Ze zullen hem dan gaan inplannen. Bij mijn zoontje deden ze hem ook tussen de 18 en de 20 weken. Ik was toen zelf 19weken.

6 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Wij hebben hem gepland staan op 18 december. Dat is pas met 20+4. De echoscopist van onze verloskundigenpraktijk had helaas niet eerder ruimte. Dus nog even geduld haha

6 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Wij hebben m 10 december met 19+3, meteen ingepland na de 13 weken want ze zat erg vol

6 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Jaaa, hier 2 december!

6 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Jaa hier hebben we hem 17 december met 19+6. Ben zooo benieuwd. Zal dan weer de eerste echo worden sinds 13 weken want wij willen het geslacht niet weten.

6 dagen geleden

Ik ben 8 mei 2025 uit gerekend. Van ons 2 de kindje. Voel me goed alleen wat last van mijn onderrug met lang staan op mijn werk.

6 dagen geleden

Reactie op Lisa98-24

Jaa hier hebben we hem 17 december met 19+6. Ben zooo benieuwd. Zal dan wee ...
Ja wij hebben die op 12 dec dan ben ik 19 weken

6 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Ik heb hem pas op 2 januari en dan ben ik 22+ 1 Ik heb de 10e van december ook nog een controle net voor de 19 weken , dus komt wel goed maar wel een beetje laat

6 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Ja, mijne is op 9dec, ben dan 19+2

6 dagen geleden

Reactie op L1sanne1993

Wij hebben m 10 december met 19+3, meteen ingepland na de 13 weken want ze ...
Wij zijn precies hetzelfde aantal weken zwanger ✨️

6 dagen geleden

Zijn er meer dames die echt ook al flinke bandenpijn hebben? 😩

6 dagen geleden

Reactie op SanneLaureen

Jaaa hier! Werk in de kinderopvang, babygroep, en als ik hele dagen werk ook echt al last van m'n bekken 🫠 dus al ietsje minder gaan werken! Echt heel frustrerend, maar goed...

6 dagen geleden

Reactie op sarah322

Jaaa hier! Werk in de kinderopvang, babygroep, en als ik hele dagen werk oo ...
Herkenbaar.. heb vaak last van mijn bekken als ik veel of lang moet lopen, begin dan echt te waggelen 😂

6 dagen geleden

Reactie op sarah322

Jaaa hier! Werk in de kinderopvang, babygroep, en als ik hele dagen werk oo ...
Hoe geef je dat aan? Kan je zomaar minder werken. Ik heb ook erg veel last van mijn rug en harde buik na werk (kinderopvang).

6 dagen geleden

Reactie op SanneLaureen

Jaa elke dag gewoon 🥲

6 dagen geleden

Reactie op Lovi

Hoe geef je dat aan? Kan je zomaar minder werken. Ik heb ook erg veel last ...
Ja, gewoon aan je leidinggevende. Dat het te zwaar wordt en je halve dagen wilt werken in de hoop dat het minder wordt.

6 dagen geleden

Reactie op Lovi

Hoe geef je dat aan? Kan je zomaar minder werken. Ik heb ook erg veel last ...
Ik heb bij m'n leidinggevende aangegeven dat ik merk dat ik na een dag werken last van m'n bekken en/of onderrug heb. Hoefde alleen dat te zeggen en toen nam ze het al gelijk serieus, kwam ze een paar dagen later met een plan. Elke werkgever reageert anders, maar zou gewoon je pijn aangeven en zeggen dat je de dagen wel heel lang vindt!