411 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op SanneLaureen
Zijn er meer dames die echt ook al flinke bandenpijn hebben? 😩
Zo hier ook extreem! Ben nu 16+1 maar heb al een flinke buik.. dit is ook mijn nummer 2 dus misschien komt het daardoor. De verloskundige gaf vandaag als tip om een warme kruik op mijn buik te doen dus misschien heb je daar wat aan! Ik moet het ook nog proberen haha
6 dagen geleden
Reactie op Roooomie
Jaa elke dag gewoon 🥲
Hoe voelt bandenpijn? Ik heb wel regelmatig last van mijn onderbuik maar ik kan niet goed lezen wat bandenpijn precies is.
6 dagen geleden
3 mei uitgerekend van ons 2e jongetje🥰 al erg veel bandenpijn en rugpijn (werk ook in de kinderopvang) 9 december de 20 weken echo
5 dagen geleden
Reactie op Inverwchtjngvannummer2
Zo hier ook extreem! Ben nu 16+1 maar heb al een flinke buik.. dit is ook m ...
Hier ook 16+1 vandaag(6 mei uitgerekend). Ik heb niet de bandenpijn die jullie beschrijven en ik ben ook zwanger van de tweede.
Til je misschien te zwaar? Dat heb ik namelijk bij de vorige gehad.
Je mag nu maar een aantal keer 5 kilo per dag tillen.
Pas goed op jezelf! Ook op je werk!
5 dagen geleden
Reactie op Michellex1990
Hoe voelt bandenpijn? Ik heb wel regelmatig last van mijn onderbuik maar ik ...
Vaak echt steken maar ook echt een trek gevoel. Vooral in avond is me buik heel hard trekken mijn spieren echt van mijn schaambot/liezen naar me boven buik dat echt pijn dost soms. Dus steken en echt trekkerig gevoel bij mij is in iedergeval geen fijn gevoel
5 dagen geleden
Reactie op Inverwchtjngvannummer2
3 mei uitgerekend van ons 2e jongetje🥰 al erg veel bandenpijn en rugpijn ( ...
Ik ben precies dezelfde dag uitgerekend ook een zoontje
5 dagen geleden
Reactie op Roooomie
Vaak echt steken maar ook echt een trek gevoel. Vooral in avond is me buik ...
Hmm ja begint nu bij mij ook wel wat meer te komen. 16+2 nu 😊
En maandag gehoord dat we een jongetje krijgen 🩵🍼
5 dagen geleden
Reactie op Roooomie
Wattt leuk!!! Ik ook vandaag te horen gekregen dat we een jongetje krijgen ...
Zo leuk 🥰🩵
5 dagen geleden
Wat een aantal jongetjes al voor deze week van 1-7 mei!! Hier 2 mei uitgerekend en wij verwachten ook een jongetje😍💙 voel me gezegend zeg het is een droom die uitkomt na ons meisje van nu 1🩷 ik voel hem ook al dagelijks, zo fijn
5 dagen geleden
Hoi, hier ook hardstikke trots zwanger🙋🏻♀️ Volgens de IVF datum zijn wij 7 mei uitgerekend, maar volgens de metingen 12 mei. Voel me verder erg goed. Helaas continue last van bloedingen ivm voorliggende placenta waarvoor we nu ook in de gaten gehouden worden door de gynaecoloog. Wat meer rust inbouwen en geen zwaar werk doen. Verder proberen we volop te genieten en weten we sinds gisteren dat we een jongen krijgen. De zwangerschap is voor ons 1 groot cadeau. Hadden nooit gedacht dat onze droom nog zou uitkomen🤍
4 dagen geleden
Reactie op Tami e florim
Ik heb hem pas op 2 januari en dan ben ik 22+ 1 Ik heb de 10e van december ...
Dat is laat zeg. Ze adviseren om hem met 19 weken te doen. Is er een reden dat het pas zo laat is gepland?
4 dagen geleden
Reactie op siempra1986
Dat is laat zeg. Ze adviseren om hem met 19 weken te doen. Is er een reden ...
Ik woon in Italië.. misschien wijkt dat een beetje af. Maar ze zaten vol, ze zeggen 14 dagen ervoor of erna dat het nog binnen de tijd is
4 dagen geleden
Even voor de afwisseling haha, wij zijn uitgerekend op 5 mei en krijgen een meisje 🩷
4 dagen geleden
Reactie op OngedwongenPauw416788
Hoi, hier ook hardstikke trots zwanger🙋🏻♀️ Volgens de IVF datum zijn wij ...
Wij ook volgend de IVF datum 7 mei maar omdat we zwanger zijn van een eeneiige tweeling zullen ze vroeger geboren worden. Bij mij zijn de placenta's naar voor geschoven. Maand geleden is er verteld dat de placenta's achteraan liggen, nu opeens liggen ze vooraan. Gelukkig wel geen last van bloedingen. Wel van bloeddruk, hartkloppingen en misselijkheid. Bij ons worden het 2 meisjes 🩷 Wij zijn zo blij dat het eindelijk gelukt is en genieten er volop van
4 dagen geleden
Reactie op sarah322
Ah nou inderdaad, wat een jongetjes worden er in mei verwacht! 😍 gefelicit ...
Hier een vermoedelijke jongen hoor t 4 december