411 Reacties
5 dagen geleden
Reactie op Oreotje
Wij ook volgend de IVF datum 7 mei maar omdat we zwanger zijn van een eenei ...
Ja zo leuk hè?! Proberen hier ook volop ervan te genieten ondanks soms de onzekerheden. Blijft zo bijzonder om zwanger te zijn. Wat een vergelijkbaar verhaal zeg😅 En leuk een tweeling!
4 dagen geleden
Reactie op MomLunaS
Hebben jullie de 20 weken echo al ingepland? Ze vertelde mij dat ze m tegen ...
Ja, zeker! Op 11 december en ik ben dan 19+1.
4 dagen geleden
Reactie op Oreotje
Wij ook volgend de IVF datum 7 mei maar omdat we zwanger zijn van een eenei ...
Wat een mooi nieuws om te mogen lezen! Gefeliciteerd met de twee meisjes!!🩷🩷
4 dagen geleden
Hier vandaag na de prachtige echo te horen gekregen dat het een meisje wordt, stiekem al verwacht na al mijn analyses 🥰. Mannetje lief voelde stiekem de spanning oplopen, wat als er alleen maar meisjes geboren worden ? Hahaha. Na de echo samen door de baby store gewandeld en al gekeken naar kinderwagens en gekeken hoe dat er dan samen uit zou zien 🥹. We verwachten ons meisje 4 mei🩷! Hebben jullie al een naam? Voor een jongetje was het voor ons duidelijk, maar voor een meisje zijn we nog niet zeker.
4 dagen geleden
Reactie op Roooomie
Vaak echt steken maar ook echt een trek gevoel. Vooral in avond is me buik ...
Dankjewel voor je uitleg. Is dit ook wat doffe/stekende pijn in de vagina? Tenminste zo voel ik het. En liezen… wordt er soms zo onzeker van 😔
4 dagen geleden
Reactie op OngedwongenPauw416788
Ja zo leuk hè?! Proberen hier ook volop ervan te genieten ondanks soms de o ...
Ik heb soms ook last van onzekerheid maar kan het stilletjes aan wel loslaten. Het geeft vertrouwen om telkens goede echo's te zien. De meisjes worden met elke echo volledig gescreend ☺️
4 dagen geleden
Reactie op Roooomie
Jaa dat voel ik oook idd
Super fijn dat jij dit ook herkent! Voelt niet altijd als fijn aan, maar we doen het voor iets moois! Ook al is de pijn soms echt heel hinderlijk.
♥️
4 dagen geleden
Reactie op Mrsr
Haha toevallig ik heb precies hetzelfde ! 3 mei uitgerekend en 9 december 2 ...
Wat leuk! 🤩
4 dagen geleden
Ik ben uitgerekend op 7 mei, en heb 9 december de 20 weken echo. Ik heb tot op heden eigenlijk nog nergens echt last van, m’n buik en borsten groeien wel enorm hard maar dat is het ook wel. Soms maak ik me daarom wel wat zorgen dat ik nergens last van heb, iemand die dit herkent?
3 dagen geleden
Reactie op EsméeX
Hier vandaag na de prachtige echo te horen gekregen dat het een meisje word ...
Onze jongen gaat de naam Milan krijgen, we hebben al een dochter Yara rondhuppelen van 1💙🩷 zo dankbaar
3 dagen geleden
voor de meiden die ook bandenpijn ervaren doet het bij jullie ook zeer als je op je buik drukt? Vooral in je schaamstreek..? Het doet bij mij echt best veel zeer en ook over de dag heb ik buikpijn anders ga ik maandag toch nog even de verloskundige bellen, afgelopen dinsdag was er gelukkig wel een goed hartje te horen, maar vind het dan zo eng die oijn
3 dagen geleden
Reactie op Inverwchtjngvannummer2
voor de meiden die ook bandenpijn ervaren doet het bij jullie ook zeer als ...
Ik had dit gisteren exact het zelfde. Iets boven mijn schaambot voelde het heel beurs als ik er op drukte en echt pijnlijk. Verder verschoof de pijn alle kanten op, in mijn vagina, zijkanten, liezen, schaamstreek. Vandaag gaat het gelukkig weer stuk beter! Het blijft allemaal spannend! Maar waarschijnlijk hoort het er allemaal bij 🍀
3 dagen geleden
Ik heb de bandenpijn echt heel erg in mijn liezen. Echt even een hele scherpe pijn.
Dit is mijn 3e zwangerschap en tot nu toe lukt het me aardig om alle angsten los te laten. Ik herken vele pijntjes uit de vorige twee zwangerschappen.
3 dagen geleden
Ja ik heb precies hetzelfde, het deed zo’n pijn! Nu heb ik de hele avond al een warme kruik op m’n buik, dat helpt wel.
3 dagen geleden
Reactie op Annickd
Voelen jullie je kleine al? Ik ben 16+4, tweede zwangerschap en placenta aa ...
Ik voel de kleine man inmiddels bijna elke dag. Ik ben er nu 17+2. Placenta aan de voorkant.
Bij mijn dochter placenta achter en voelde ik met 16 weken. Mijn zoontje placenta voor en voelde ik al met 14 weken.
Deze kleine man voel ik nu ook al wel een tijdje maar dan sinds een paar dagen eigenlijk elke dag.
3 dagen geleden
Heb het idee af en toe een plopje te voelen, maar weet dus ook niet zo goed wat ik moet voelen. 1e kindje, placenta grotendeels voor, maar iets omhoog en naar rechts. Dus zou hem links wel kunnen gaan voelen. Ben nu 16+5.