411 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Heb het idee af en toe een plopje te voelen, maar weet dus ook niet zo goed ...
Kan goed hoor! Bij m'n zoontje lag ie ook voor, maar voelde ik ook vanaf 16 weken voor het eerst! 🥰

3 dagen geleden

Reactie op sarah322

Jaaa, placenta achter en eerste keren was al rond de 13 weken. Nu met bijna ...
Oh wat fijn! Ik heb de kleine nog niet gevoeld (of niet gemerkt) en het maakt me zó onzeker

3 dagen geleden

Reactie op Annickd

Oh wat fijn! Ik heb de kleine nog niet gevoeld (of niet gemerkt) en het maa ...
Ah kan ik me voorstellen ja, maar echt niet gek met 16 weken! Komt vast heel gauw! 🤍

2 dagen geleden

Reactie op Annickd

Oh wat fijn! Ik heb de kleine nog niet gevoeld (of niet gemerkt) en het maa ...
Nee niet doen hoor!! Niks geks. Veel voelen het vanaf ongeveer 16 weken, maar ook veel pas met 20 weken! Ligt er ook maar net hoe de baby ligt. Als de voetjes en handjes naar de rug liggen, dan voel je het niet.

2 dagen geleden

Hier ook 3 mei uitgerekend en vandaag 17 weken! Gister nog een pret echo gehad. Kleine was lekker aan het bewegen. Voel af en toe wel iets maar nog niet heel vaak of dat het me echt opvalt. Hopelijk snel wat beter!

één dag geleden

Reactie op Hophop

Hier ook 3 mei uitgerekend en vandaag 17 weken! Gister nog een pret echo ge ...
Wat leuk 😻 ik ben 2 mei uitgerekend en heb hetzelfde met de kleine voelen. Heb wel een eerste schop duidelijk gevoeld, maar vandaag is het weer rustiger. Gaat snel komen dat de kleine zo groot is dat we die constant voelen. Ik denk de hele tijd straks lig ik net met dodenherdenking en dan? Ik durf dan niet te gillen om 8 uur 😂

één dag geleden

Reactie op sarah322

Jaaa, placenta achter en eerste keren was al rond de 13 weken. Nu met bijna ...
Ja ik heb dat ook zelfs met placenta aan de voorkant. Maar vandaag is het rustiger en dat vind ik dan meteen eng. Maar ze moeten nu nog vaste patronen maken. Half elf is zijn boks uurtje 😅 dan voel ik hem echt altijd gelukkig 😁 maar hij draait veel maar ik had het net mijn meiden nog eerder ook met 12-13 weken echt al schopjes voelen. Geniet ervan nu is het nu redelijk zacht☺️

één dag geleden

Reactie op denniese

Ja ik heb dat ook zelfs met placenta aan de voorkant. Maar vandaag is het r ...
Ja echt he, nu nog van genieten want straks gaat het er hard aan toe! 🤭