203 Reacties

één maand geleden

Wanneer hebben jullie termijn echo gepland staan?
22 oktober

één maand geleden

Reactie op jongdejuul

1 mei
Ik ook!

één maand geleden

Wanneer hebben jullie termijn echo gepland staan?
7 oktober :)

één maand geleden

Reactie op Mamavanmini

7 oktober :)
Ik ook:)

25 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Hier 16 oktober, dus over 3 weekjes weer!
Wij ook de 16e!

25 dagen geleden

Ik ben uitgerekend op 2 mei. 9 oktober heb ik mijn termijnecho. Ik voel me ook goed, af en toe misselijk en niet superveel eetlust maar voor de rest gaat het erg goed. Ben wel moe maar dat is oké. Ik begrijp dat na de eerste trimester, de meesten zich weer erg energiek en goed voelen

25 dagen geleden

Ik ben voorlopig uitgerekend op 7 mei. Op 24 september de eerste echo gehad met 7+6 en de termijnecho op 15 oktober met 10+6

25 dagen geleden

Hoi, wat leuk zo’n groepje! Ik ben volgens eigen berekening 3 mei uitgerekend. 9 Oktober termijn echo dus dan zal de datum zeker worden. Deze week al een vroege echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien 🥰 Ik voel me de ene dag gewoon zoals voorheen en de andere dag hele dag super misselijk tot aan overgeven toe. Heel wisselend dus 😅

24 dagen geleden

Reactie op Sulan

Wij ook de 16e!
Zo spannend! Ben echt benieuwd hoe die kleine er dan weer uitziet

24 dagen geleden

Hoi! Hier op 1-5 uitgerekend, zelf leek het erop dat het 3/4 mei was, dus ben benieuwd wat de termijn echo op 9 oktober gaat zeggen! Deze zwangerschap is heel anders als bij de eerste: erg moe, misselijk, weinig eetlust en zin in specifieke dingen, geen cravings maar ineens een broodje met iets willen wat niet in huis is 😂

24 dagen geleden

Reactie op Sulan

Wij ook de 16e!
Ik ook! 🥰

24 dagen geleden

Hebben jullie je al aangemeld voor bijvoorbeeld de blije doos en die gratis box van kruitvat? Of doen jullie dat later in de zwangerschap?

24 dagen geleden

Reactie op Sulan

Hebben jullie je al aangemeld voor bijvoorbeeld de blije doos en die gratis ...
Later

24 dagen geleden

Reactie op Sulan

Hebben jullie je al aangemeld voor bijvoorbeeld de blije doos en die gratis ...
Ik heb voor allemaal al aangemeld! Soms zitten er ook handige spulletjes in voor tijdens zwangerschap, buikolie etc.

24 dagen geleden

Reactie op Sulan

Hebben jullie je al aangemeld voor bijvoorbeeld de blije doos en die gratis ...
Twijfel nog... hoor dat veel reclame is en ze je daarna helemaal volspammen met al hun aanabieding van zichzelf en al hun partners waar je dan automatisch op abonneert. En dat het heel erg verschilt wat je erin krijgt. Eentje heeft alleen flesje water, cola en koekje ofzo? Zo raar....

23 dagen geleden

Hoii, hier een vitaliteitsecho gehad en voorlopige datum is uitgerekend op 05-05-2025. Wij zijn zwanger van de derde. Helaas voel ook ik me een heel stuk slechter als bij de andere twee. 24/7 misselijk, veel geuren niet kunnen verdragen en staan kokhalzen🙈 en echt extreem moe. Onze volgende echo staat gepland op 10 oktober ♥️ zo spannend weer allemaal!

23 dagen geleden

Reactie op Sulan

Hebben jullie je al aangemeld voor bijvoorbeeld de blije doos en die gratis ...
Ik twijfel nog! Ik zat te denken om het na de volgende echo te doen

23 dagen geleden

Reactie op Nukii

Ik twijfel nog! Ik zat te denken om het na de volgende echo te doen
Ik doe het na de volgende echo

23 dagen geleden

Ik ook 4 mei naar mijn eigen berekening! 8 okt de ‘13’ weken echo! Ben heel benieuwd! Verder enorm moe.. en duizelig hoofdpijn maar gelukkig niet overgeven ofzo!

23 dagen geleden

Hier ook 7 mei uitgerekend, wat ik overigens een heerlijke maand vind!😍 lente, net voor de zomervakanties, en geen gedoe met jasjes en truien als ze zo inieminie zijn! Overigens kots misselijk en erg moe.. het is voor een goed doel zullen we maar zeggen 🙄😂