392 Reacties
één maand geleden
Reactie op Sulan
Hebben jullie je al aangemeld voor bijvoorbeeld de blije doos en die gratis ...
Ja heb hier de kruidvat box al aangevraagd en was verrast dat het assortiment in de box anders was dan 10 maanden geleden (toen had ik hem voor zoonlief) 😊
één maand geleden
Reactie op Kimx1995
Leuk gefeliciteerd allemaal! Wij vandaag de eerste echo gehad mooi kloppend ...
Wat mooi! 🤩 wij hadden in juni ook een miskraam en nu 6 mei uitgerekend. Heel spannend weer maar al twee goede echo’s gehad. 💕 verder ben ik kotsmisselijk 24/7, lust weinig meer en ben extreem moe.
één maand geleden
Echo was op 8W2D & ben uitgerekend voor 1 mei. Volgende afspraak is pas 23 oktober voor de nipt 😊
één maand geleden
5 mei uitgerekend, op mijn vaders verjaardag😍 we hebben al een kleine meid van net 1 rondlopen
10 oktober hebben wij de termijnecho, maar een kloppend hartje hebben we al gezien op een eerdere echo😍
één maand geleden
Ik heb een vraagje aan de dames hier! Merken jullie ook dat bepaalde symptomen minder worden? Ik had in week 7/8 erg veel last van mijn borsten. Ze voelden als beurs aan. Nu merk ik (week 9) dat dit eigenlijk al wel afneemt. Internet geeft aan dat het niet gek is omdat je lichaam gewend raakt aan de hormonen. Maar toch maak ik me zorgen.
Verder heb ik wel nog steeds last van misselijkheid, maar gelukkig sinds vorige week niet meer hoeven te spugen.
één maand geleden
Reactie op DPB15
Ik heb een vraagje aan de dames hier! Merken jullie ook dat bepaalde sympto ...
Hier nu 10 weekjes en heb hetzelfde! Heb ook t idee dat de scherpe randjes van m'n misselijkheid afnemen en zelfde idd met m'n borsten. Had ik bij m'n eerste ook vanaf 10 weken. De HCG piek is nu ook geweest!
één maand geleden
1 mei uitgerekend van ons eerste kindje ! Heel erg gewild maar wat heb ik het zwanger zijn onderschat! Bij week 5 werd ik extreem ziek. HG. De hel op aarde ! Gelukkig maar voor 3 weken want daarna sloeg de medicatie goed aan. Het zwanger zijn blijft een fysieke en mentale uitdaging. Misselijk en extreem moe maar dankbaar dat het dragelijk is geworden. Hopelijk wordt dit steeds beter. Ik vind het super spannend !
één maand geleden
Hoi hoi
Zwanger van ons 3de kindje, 15 oktober termijn echo, dus nog 2 weken geduld hebben. Wel al een goede echo gehad met een kloppend hartje.
Deze zwangerschap kwam totaal als een verrassing, gezien mijn leeftijd van 41 en al 2 gezonde meiden van 4 en 2 jaar.
Volgens eigen berekening 5-5 -2025 uitgerekend maar bij de andere zwangerschappen beviel ik spontaan een week eerder