204 Reacties

21 dagen geleden

Ik ook 4 mei uitgerekend! Eerste echo gehad bij 6+4, en de volgende zal volgende week zijn en dus 4 weken later. Blijft daarom nog even spannend voor me of het allemaal goed gaat.

21 dagen geleden

Ik 5 mei uitgerekend. 14e de termijn echo ☺️

21 dagen geleden

Reactie op Sulan

Hebben jullie je al aangemeld voor bijvoorbeeld de blije doos en die gratis ...
Wij gaan in november verhuizen dus wil dat na de verhuizing gaan aanvragen!

21 dagen geleden

Reactie op Sulan

Hebben jullie je al aangemeld voor bijvoorbeeld de blije doos en die gratis ...
Ja heb hier de kruidvat box al aangevraagd en was verrast dat het assortiment in de box anders was dan 10 maanden geleden (toen had ik hem voor zoonlief) 😊

21 dagen geleden

Reactie op Kimx1995

Leuk gefeliciteerd allemaal! Wij vandaag de eerste echo gehad mooi kloppend ...
Wat mooi! 🤩 wij hadden in juni ook een miskraam en nu 6 mei uitgerekend. Heel spannend weer maar al twee goede echo’s gehad. 💕 verder ben ik kotsmisselijk 24/7, lust weinig meer en ben extreem moe.

21 dagen geleden

Wat leuk! Ik ben 6 mei uitgerekend (zelf), maar bij de echo van 8 weken dachten ze dat ik misschien toch ietsjes verder was. 9 oktober hebben we de termijnecho van 10 weken. We zijn zo benieuwd! 🥹🤍

21 dagen geleden

Echo was op 8W2D & ben uitgerekend voor 1 mei. Volgende afspraak is pas 23 oktober voor de nipt 😊

21 dagen geleden

5 mei uitgerekend, op mijn vaders verjaardag😍 we hebben al een kleine meid van net 1 rondlopen 10 oktober hebben wij de termijnecho, maar een kloppend hartje hebben we al gezien op een eerdere echo😍

20 dagen geleden

Ik ben uitgerekend op 6 mei! Raak er steeds meer aan gewend en de misselijkheids piek is nu wel begonnen helaas.. over 2 weken de derde echo, maar die tussentijd is toch zenuwslopend🥹❤️

20 dagen geleden

Ik heb een vraagje aan de dames hier! Merken jullie ook dat bepaalde symptomen minder worden? Ik had in week 7/8 erg veel last van mijn borsten. Ze voelden als beurs aan. Nu merk ik (week 9) dat dit eigenlijk al wel afneemt. Internet geeft aan dat het niet gek is omdat je lichaam gewend raakt aan de hormonen. Maar toch maak ik me zorgen. Verder heb ik wel nog steeds last van misselijkheid, maar gelukkig sinds vorige week niet meer hoeven te spugen.

20 dagen geleden

Reactie op DPB15

Ik heb een vraagje aan de dames hier! Merken jullie ook dat bepaalde sympto ...
Hier nu 10 weekjes en heb hetzelfde! Heb ook t idee dat de scherpe randjes van m'n misselijkheid afnemen en zelfde idd met m'n borsten. Had ik bij m'n eerste ook vanaf 10 weken. De HCG piek is nu ook geweest!

20 dagen geleden

1 mei uitgerekend van ons eerste kindje ! Heel erg gewild maar wat heb ik het zwanger zijn onderschat! Bij week 5 werd ik extreem ziek. HG. De hel op aarde ! Gelukkig maar voor 3 weken want daarna sloeg de medicatie goed aan. Het zwanger zijn blijft een fysieke en mentale uitdaging. Misselijk en extreem moe maar dankbaar dat het dragelijk is geworden. Hopelijk wordt dit steeds beter. Ik vind het super spannend !

20 dagen geleden

Reactie op DPB15

Ik heb een vraagje aan de dames hier! Merken jullie ook dat bepaalde sympto ...
Ow ja! Hier ook..maakt je zo onzeker. Ik ben vandaag 9+0 en kan weer redelijk eten. Nog een weekje tot de termijn echo. Hopelijk.dan een geruststelling.

20 dagen geleden

Hoi hoi Zwanger van ons 3de kindje, 15 oktober termijn echo, dus nog 2 weken geduld hebben. Wel al een goede echo gehad met een kloppend hartje. Deze zwangerschap kwam totaal als een verrassing, gezien mijn leeftijd van 41 en al 2 gezonde meiden van 4 en 2 jaar. Volgens eigen berekening 5-5 -2025 uitgerekend maar bij de andere zwangerschappen beviel ik spontaan een week eerder

20 dagen geleden

Reactie op Jaja2

Ow ja! Hier ook..maakt je zo onzeker. Ik ben vandaag 9+0 en kan weer redeli ...
Ja hè! Ik 9+1 en inderdaad volgende week de termijn echo. Ik heb hem op 9 oktober. Jij? Spannend 🤍😘

20 dagen geleden

Reactie op sarah322

Hier nu 10 weekjes en heb hetzelfde! Heb ook t idee dat de scherpe randjes ...
Oh fijn om te horen dat jij hetzelfde ervaart en al hebt ervaren en dat dat geen gek teken hoeft te zijn.

20 dagen geleden

Reactie op DPB15

Ja hè! Ik 9+1 en inderdaad volgende week de termijn echo. Ik heb hem op 9 o ...
Ik heb hem 10 oktober. Nog iets meer dan een weekje. Gaat wel veel sneller dan wachten op de 1e echo. Moet wel zeggen dat ik net weer kokhalzend boven aan de trap stond 🤣

20 dagen geleden

Reactie op Annabella2025

Ik doe het na de volgende echo
Ik zat daar inderdaad ook aan te denken om het dan aan te vragen

20 dagen geleden

Hoi 1 mei uitgerekend van kindje nr 4. Zo spannend weer. Kwa klachten vallen ze mee. Eetbuien heb ik wel.. dus heb vermoeden dat het een meisje gaat zijn, over 2 weke termijn echo. Erg nieuwsgierig 🥰

20 dagen geleden

5 mei uitgerekend (eigen berekening) nu 9+2 en 8 oktober Termijn Echo 🤞