204 Reacties

20 dagen geleden

Reactie op Chloe-89

5 mei uitgerekend (eigen berekening) nu 9+2 en 8 oktober Termijn Echo 🤞
Oh en 2e kindje! Ik heb al een dochtertje van net 3 ☺️

19 dagen geleden

Hoi dames zijn sommige van jullie al toe aan zwangerschaps broeken en bh’s ? Ik heb nog geen buikje maar vind al m’n huidige broeken en bh’s wel irritant en te strak zitten

19 dagen geleden

Reactie op Amy5

Hoi dames zijn sommige van jullie al toe aan zwangerschaps broeken en bh’s ...
Herkenbaar ik loop al in positie kleding 😅

19 dagen geleden

Reactie op Annabella2025

Herkenbaar ik loop al in positie kleding 😅
Van welk merk als ik vragen mag?😊

19 dagen geleden

Reactie op Amy5

Hoi dames zijn sommige van jullie al toe aan zwangerschaps broeken en bh’s ...
Ik lijk wel 16 weken zwanger haha, heb ook al positiebroeken aan. Van Only!

19 dagen geleden

Reactie op Chloe-89

5 mei uitgerekend (eigen berekening) nu 9+2 en 8 oktober Termijn Echo 🤞
Wat is dit mooi om te zien zeg🥰

19 dagen geleden

Reactie op Amy5

Hoi dames zijn sommige van jullie al toe aan zwangerschaps broeken en bh’s ...
Ja, alles wat strak zit is sowieso arelaxed vanwege misselijkheid. Het liefst loop ik zonder broek😅

19 dagen geleden

Reactie op Amy5

Hoi dames zijn sommige van jullie al toe aan zwangerschaps broeken en bh’s ...
Broeken nog niet maar volgende week na de 2de echo ga ik wel nieuwe bhs halen want die passen echt niet meer 😅

19 dagen geleden

Hmm ik ga ook zsm maar even naar het winkelcentrum haha. Gister probeerde ik online te shoppen voor positie kleding maar alles staat op de foto met hoogzwangere buikjes en ik vind het zo lastig inschatten of ik het dan nu al pas

17 dagen geleden

Reactie op Amy5

Hoi dames zijn sommige van jullie al toe aan zwangerschaps broeken en bh’s ...
Herkenbaar! Ik draag ook alleen nog maar zwangerschapsbroeken en sport BH's 🙈

16 dagen geleden

Hier rond 4 mei uitgerekend. De termijn echo komt nog.. dus de exacte datum hebben we nog niet. Maar inmiddels dus bijna 10 weken zwanger… Ik merk dat mijn normale broeken in de loop van de dag eigenlijk niet meer lekker zitten.. gelukkig nog wat zwangerschapsoutfitjes van de vorige zwangerschappen in huis, maar inmiddels ook wel al wat besteld. Zeeman had best een leuke collectie, voor niet zo veel geld. En van de vorige zwangerschappen weet ik dat de “spijker”broeken van noppies echt super fijn zitten!

16 dagen geleden

Ja leuk gefeliciteerd 🥳 en ik ben uitgerekend op 2 mei. Ben zo blij dat het een mei baby is. Mijn moeder overleed ruim 8 jaar geleden toen ik zwanger was van mijn oudste dochter, dus ze kon nooit oma worden. Maar ze had alles al voorspeld ( of gezien ) ik zou twee dochters krijgen snel achter elkaar nou check hihi 🤭 was echt voor ons de beste verrassing, en dan als ik het niet meer had verwacht en ik had me er bij neergelegd we blijven met zijn vieren wordt ik nog een keer zwanger en krijg ik een zoon. Nou is het een dochter hoe ze alles heeft voorspeld geeft mij toch een fijn gevoel. En in mei haar sterf maand komt er nieuw leven dan is de cirkel ⭕️ des levens echt rond. Ik heb een november en maart kindje dus is mooi verdeeld zo met verjaardagen 🎈 gefeliciteerd 🥳 voor alle mama’s! We zijn door de ergste weken heen.

16 dagen geleden

Reactie op Nukii

Herkenbaar! Ik draag ook alleen nog maar zwangerschapsbroeken en sport BH's ...
Haha zo herkenbaar mijn nieuwe stylo jogging broek en sport bh deze zwangerschap 🤰🏼 zijn ze echt ruim 2 cupmaten gegroeid dus dan maar sport bh aan.

16 dagen geleden

Reactie op L1sanne1993

Broeken nog niet maar volgende week na de 2de echo ga ik wel nieuwe bhs hal ...
Ja, hier loop ik al ruim een week in m'n zwangerschapsbroeken 🙈 Niet te doen meer met de normale broeken

14 dagen geleden

Hoooi Destiny hier. Ik ben overgezet van 29 april naar 1 mei dus vandaar dat ik nieuw ben hier. Alles goed met jullie?

14 dagen geleden

Haha ik heb mn moeder gevraagd of ik wat van haar broeken mocht. Net een maatje groter. Heerlijk 😂❤️

14 dagen geleden

Vandaag een goede echo gehad en vooruitgezet naar 2 mei als uitgerekende datum 😊

13 dagen geleden

Reactie op Gunnie

Vandaag een goede echo gehad en vooruitgezet naar 2 mei als uitgerekende da ...
Mooie datum! Ik heb maandag ook op de termijnecho gehoord dat wij 2-5-2025 zijn uitgerekend 🥰 die stond eerst op 1-5-2025 maar net zoals ik had gedroomd 🤣 is het uiteindelijk 2 mei geworden

13 dagen geleden

Vandaag termijnecho gehad en mijn uitgerekende datum is 3 mei, sluit graag aan hier!

13 dagen geleden

Ha net gehoord dat de uitgerekende datum 5 mei is! Zo tof om te zien op de echo dat nu lijkt alsof alles er op en er aan zit :)