205 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op mommy2be3

1 mei uitgerekend 🤎👶🏼. Dit is ons 3e kindje 😃. Dochter van 4 en zoontje ...
Wow! Zelfde hier! Dochter wordt 4 in december en zoontje is net 2! Leuk!

8 dagen geleden

Reactie op Nikki1208

Hier ook de 16e met 11+1 weken. Kijk er erg naar uit om het kleintje te zie ...
Oeh precies gelijk dan!

8 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Hebben jullie ook deze week termijn-echo? Of misschien al gehad? 🥰
Ik heb hem woensdag ook! Om 11 uur mogen wij

8 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Hebben jullie ook deze week termijn-echo? Of misschien al gehad? 🥰
Ik heb hem al gehad met 10+1 weken🙈

8 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Hebben jullie ook deze week termijn-echo? Of misschien al gehad? 🥰
Ik heb hem al gehad met 10+1. Over 2 weken de 13 weken echo.

8 dagen geleden

Termijn echo gehad en ipv 5 mei nu naar 02-05-2025 gezet. Kleine was heerlijk beweeglijk ♥️ nog meer op deze datum uitgerekend?

7 dagen geleden

Hi!! Vandaag de termijnecho gehad en zo enorm opgelucht dat alles goed is. In mei een MA gehad dus deze echo was toch extra spannend. Uitgerekende datum is 7 mei dus ben nu officieel 10w6d zwanger

7 dagen geleden

1 mei uitgerekend.. termijn echo gehad en aankomende maandag de 13 weken echo wel spannend

7 dagen geleden

Reactie op EchantalH

1 mei uitgerekend.. termijn echo gehad en aankomende maandag de 13 weken ec ...
Hier ook 1 mei uitgerekend! Spannend he de 13 weken echo. Ik heb hem dinsdag ochtend 😍

7 dagen geleden

Reactie op DestinyJaimy2712

Hier ook 1 mei uitgerekend! Spannend he de 13 weken echo. Ik heb hem dinsda ...
Haha jaa en die nipt uitslag vind ik ook nog wel spannend

7 dagen geleden

Reactie op EchantalH

Haha jaa en die nipt uitslag vind ik ook nog wel spannend
Jaa dat snap ik! Wij hebben die niet gedaan. Bewust voor keuze omdat wij bij onze dochter ook niet gedaan hebben.

7 dagen geleden

Ik weet ook niet precies wat die nevenbevindingen nou zijn (begreep dat je ook volgend jaar standaard met nevenbevindingen hebt bij de nips trouwens). Zijn het nou alleen extra bevindingen in jouw lijf of ook bij je kindje? Ik hoorde verschillende dingen.. sommigen nogal kort door de bocht.

7 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Ik weet ook niet precies wat die nevenbevindingen nou zijn (begreep dat je ...
Euhm ik heb de nevenbevindingen niet gedaan omdat het maar in 22% van de gevallen iets bij de baby is en dat kan je alleen maar vinden door een vruchtwaterpunctie te doen en daar ben ik niet zo een fan van..

7 dagen geleden

Reactie op EchantalH

Euhm ik heb de nevenbevindingen niet gedaan omdat het maar in 22% van de ge ...
Ah ja, nee dat voelt voor mij ook nogal risicovol inderdaad! Blij dat we nu nog wel de keuze voor met of zonder hebben.

7 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Ik weet ook niet precies wat die nevenbevindingen nou zijn (begreep dat je ...
Hoe ik het begrepen heb, want ik twijfelde over nevenactiviteiten, is dat ze dan net even wat meer controleren dan alleen down, trisomie 18 en patau. Wat wel kan gebeuren is dat je een positieve uitslag hebt op de nevenbevindingen (dus dat is negatief nieuws voor jezelf.) Maar met de nevenbevindingen kan het zo zijn dat niet daadwerkelijk je kindje iets heeft maar dat er een afwijking in de placenta gevonden is. Zodra dit het geval is wordt je dan voor verdere onderzoeken doorgestuurd naar een academisch ziekenhuis.

7 dagen geleden

Reactie op Sulan

Hoe ik het begrepen heb, want ik twijfelde over nevenactiviteiten, is dat z ...
Ja precies dit maar doordat het maar 22% van de gevallen echt iets is bij de baby heb ik besloten het niet te doen.. vond die andere 3 wel belangrijk. Maar het blijft allemaal spannend.

7 dagen geleden

2 mei uitgerekend, eerste zwangerschap :) 28-10 pas de 13-weken echo

7 dagen geleden

9 mei uitgerekend! 🥰

7 dagen geleden

Reactie op mommy2be3

1 mei uitgerekend 🤎👶🏼. Dit is ons 3e kindje 😃. Dochter van 4 en zoontje ...
Ik had al gereageerd.. maar ik ben dus, werd vandaag duidelijk, ook 1 mei uitgerekend!

7 dagen geleden

Ik kreeg wat daagjes cadeau, zo noem ik het maar. Het klopt niet kwa mijn berekening… maar goed, nu dus officieel 1 mei uitgerekend! 😍 bijna 12 weken. We hebben de geslachtsbepalingsecho gepland, over drie weken weten we of we nog een dochter of nog een zoontje krijgen! Zo spannend!