208 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op annaniempje

Ik kreeg wat daagjes cadeau, zo noem ik het maar. Het klopt niet kwa mijn b ...
Hier ook over 3 weken de geslachtsbepaling... kan niet wachten! Zooo nieuwsgierig 🤍

7 dagen geleden

Hoi! Ik ben 2 mei uitgerekend van ons tweede kindje. Mijn zoontje is net 2 jaar. Zo gek om alles nog een keer mee te maken!

7 dagen geleden

Reactie op lhp

Hoi! Ik ben 2 mei uitgerekend van ons tweede kindje. Mijn zoontje is net 2 ...
Hoi, gefeliciteerd 🥳 ik ben ook uitgerekend op 2 mei. En ja ik herken dat mijn oudste was 6 maanden en echt een romantische uitspatting en daar was mijn jongste. En nu zwanger van een wonder. Het blijft bijzonder om het mee te mogen maken. Het is ook pittig met een tweejarige erbij. Probeer lief 🥰 voor jezelf te zijn. Komt allemaal goed 😊

6 dagen geleden

Goede termijnecho gehad vandaag! Uitgerekende datum is op 7 mei gezet, dus mag nog net bij dit clubje blijven haha!

6 dagen geleden

5 mei uitgerekend 🥰

6 dagen geleden

Reactie op Mommy’94

5 mei uitgerekend 🥰
Ohh goeie foto! Hier ook 5 mei, ons ukkie zat alleen lekker verstopt 🤣 dit was het beste wat ze ervan konden maken haha

6 dagen geleden

Mijn uitgerekende datum is 3 mei, vandaag ben ik 11+4

6 dagen geleden

Gister termijn echo gehad en we zijn een dagje vooruit gezet. De kleine was onwijs veel aan het bewegen haha hij zwaaide zelfs even🤭. Hoe gaat het met jullie kwaaltjes?

6 dagen geleden

Reactie op Mommy’94

5 mei uitgerekend 🥰
Ik ook!

5 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Ohh goeie foto! Hier ook 5 mei, ons ukkie zat alleen lekker verstopt 🤣 dit ...
Haha hopen dat de kleine zich de volgende keer wat beter laat zien! Konden ze wel een goede meting doen? Bij ons konden ze zelf een 4D echo maken waarop de kleine lekker aan het bewegen was, zo bijzonder!

5 dagen geleden

Reactie op Mommy’94

Haha hopen dat de kleine zich de volgende keer wat beter laat zien! Konden ...
Oeh gaag! Ja de meting ging uiteindelijk wel. 4,6 cm nu! Zo grappig dat zo'n klein ding zo heen en weer springt. Maar over een kleine twee weken doen we de 13-weken echo dus dan zien we vast nog meer!

5 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Oeh gaag! Ja de meting ging uiteindelijk wel. 4,6 cm nu! Zo grappig dat zo' ...
Gaaf*

5 dagen geleden

Reactie op Linn93!

Termijn echo gehad en ipv 5 mei nu naar 02-05-2025 gezet. Kleine was heerli ...
Ik ben ook met de termijnecho vooruitgezet en nu 2 mei uitgerekend! ❤️

5 dagen geleden

Mijn uitgerekende datum is 3 mei.. 😁 eerste keer dat ik zover ben in een zwangerschap 🥰👼👼

5 dagen geleden

Ik ben uitgerekend op 4 mei. Alles ziet er goed uit🥰

5 dagen geleden

Reactie op RooS1992x

Ik ben uitgerekend op 4 mei. Alles ziet er goed uit🥰
Ik ben ook uitgerekend op 4 mei! Wat speciaal zo samen rond dezelfde tijd uitgerekend te zijn! Volgende week vrijdag al de termijn echo. Op dit moment veel minder misselijk. Komt mogelijk doordat de placenta nu gevormd is en de rol overneemt. Merk wel dat ik vaak opeens heel vermoeid ben. Vandaag werk ik thuis, dus ik doe lekker even een dutje tussendoor. Hoe gaat het bij jullie?

5 dagen geleden

Reactie op veroniquedp1994

Mijn uitgerekende datum is 3 mei.. 😁 eerste keer dat ik zover ben in een ...
🫶

5 dagen geleden

Net de Nipt uitslag!! Gelukkig niks gevonden ben zo opgelucht 😍

5 dagen geleden

Een goede termijn echo gehad vanmiddag❤️4 dagen vooruit gezet, nu uitgerekend op 1 mei. Lijkt mij leuk om hier mee te kletsen😊

5 dagen geleden

Net de nipt uitslag in m'n mail, ze hebben niks gevonden! ☺️