10 Reacties

één maand geleden

Bij de 1e echo maken ze inderdaad een schatting van hoeveel weken je bent en dan pas krijg je de uitgerekende datum. Deze word bij de 2e echo aangepast. Je kunt hem nu zelf berekenen door te rekenen vanaf je start vorige menstruatie maar wanneer je ovulatie is geweest weet je niet precies dus het is nu moeilijk te zeggen. Het staat een beetje los van elkaar.

één maand geleden

Hoi hoii, weet je wanneer je ovulatie is geweest?

één maand geleden

Reactie op Saar.xx

Hoi hoii, weet je wanneer je ovulatie is geweest?
15-8 in de ochtend had ik een postieve ovulatietest. Ik heb het idee dat ik altijd snel na mijn test de eisprong heb (deze voel ik namelijk vaak) Dus verwacht 15 of 16 augustus

één maand geleden

Ik heb dus vandaag een test gedaan met de gedachten dat er nu 2-3 weken zou moeten staan maar er staat nog steeds 1-2 weken. Wellicht dat 8 mei dan toch meer in de buurt zit??

één maand geleden

Jou uitgerekende datum zal 9/05 zijn. Mijn positieve ovulatie test was 16/08 en dus er van uit gaan dat de dag er na hij springt. Dan was je gisteten 4 weken en dan tel je vanaf gisteren elke week een week bij dan zit je op 9/05 op 40 weken 😊

één maand geleden

Ik heb 16-8 in de ochtend mijn piek gemeten met een ovulatietest. Diezelfde avond denk ik mijn eisprong gevoeld te hebben. 15 en 17 augustus hebben we seks gehad. Vandaag geeft mijn clearblue met wekenindicator 2-3 aan... Klopt dit dan wel?

één maand geleden

Reactie op Lobke

Jou uitgerekende datum zal 9/05 zijn. Mijn positieve ovulatie test was 16/0 ...
Ja ik denk dat het dit wel moet zijn, alleen omdat sommige rekentools vanaf je laatste menstruatie zijn zou ik nu 5 weken moeten zijn. Ook mijn verloskundige denkt dat ik tussen de 4 en 5 weken zit. Ik hoop dan overmorgen wel 2-3 weken te testen 😊

één maand geleden

Reactie op Mama-1989

Ik heb 16-8 in de ochtend mijn piek gemeten met een ovulatietest. Diezelfd ...
Ja hoor, mijne geeft ook al 2-3 aan, je moet er 2 weken bij tellen. Dan ben je 4 tot 5 weken 😊

één maand geleden

Reactie op Mama-1989

Ik heb 16-8 in de ochtend mijn piek gemeten met een ovulatietest. Diezelfd ...
Ik had gedacht dat de mijne dat ook zou doen dus vandaar de onzekerheid. Maar ik heb ook gelezen dat de ene vrouw meer/sneller hCG hormoon aanmaakt dan de andere. Dus wellicht maak jij dit iets meer aan dan mij, laten we dat hopen 😊

één maand geleden

Ah yes vandaag gaf ook mijn test 2-3 weken aan, weer gerust gesteld. Bedankt dames!!