64 Reacties

19 dagen geleden

Ik ben bij deze en mijn 1e zwangerschap ook gelijk deels ziek gemeld bij uwv. Ik kreeg en krijg gewoon mijn normale loonstrook, en mijn werkgever krijgt dat van uwv. Ik zag pas heel laat arboarts (dit moet je werk regelen anders krijgen hun boete) en die heeft toen gekeken of ik aangepast kon werken. Maar echt nooit problemen mee gehad

19 dagen geleden

Reactie op Lenorel

Ik ben bij deze en mijn 1e zwangerschap ook gelijk deels ziek gemeld bij uw ...
Bedankt voor je reactie, hoe vond je het contact met uwv? Ik heb dus een vragenlijst gekregen wat ik heb ingevuld maar weet dus niet wat mij te wachten staat..

19 dagen geleden

Reactie op May2025

Bedankt voor je reactie, hoe vond je het contact met uwv? Ik heb dus een vr ...
Ik heb idd ook vragenlijst gekregen en ingevuld. Deze zwangerschap nog niks gehoord van het UWV, vorige ben ik denk 2x gebeld over hoe het ging en wat mijn verwachtingen waren. Ze waren altijd heel vriendelijk tegen mij en hebben nergens moeilijk over gedaan (behalve dat mijn werk echt arboarts moest regelen, maar dat was dus niet mijn probleem)

19 dagen geleden

Ik heb ook twee vragenlijsten moesten invullen, ik werd wel gewoon doorbetaald door mijn werkgever

19 dagen geleden

Reactie op May2025

Bedankt voor je reactie, hoe vond je het contact met uwv? Ik heb dus een vr ...
Kreeg je die vragenlijst via de post? Kan mij het niet herrineren en heb nog niks gehad

19 dagen geleden

Reactie op Ikke1986

Kreeg je die vragenlijst via de post? Kan mij het niet herrineren en heb no ...
Nee online moest ik hem invullen met mijn digid

19 dagen geleden

Via uwv? Joe kreeg je die melding dan

19 dagen geleden

Reactie op Ikke1986

Via uwv? Joe kreeg je die melding dan
Oh ja via uwv een brief ontvangen thuis met een link naar vragenlijst op de website van uwv zelf..

19 dagen geleden

Oke. Nou ik wacht rustig af haha

19 dagen geleden

Reactie op May2025

Oh ja via uwv een brief ontvangen thuis met een link naar vragenlijst op de ...
Dankjewel
Als het goed is word je doorbetaald door de werkgever. Heb je recht op 100% via arboarts

19 dagen geleden

Reactie op Fk2001

Ik heb ook een vraag over dit onderwerp. Ik zit in de ziektewet en ben ook ...
Heb ik ook gehad tijdens mijn 1e zwangerschap. Je blijft in de ziektewet via het uwv. Mogelijk dan nog wel een gesprek met de arboarts van hun. En na je zwangerschap, richting einde verlof, gaan ze je weer bellen. Of je uit de ziektewet kunt.

19 dagen geleden

Reactie op Lauwwie

Heb ik ook gehad tijdens mijn 1e zwangerschap. Je blijft in de ziektewet vi ...
En krijg ik dan 100% zoals ik nu krijg of krijg ik dan maar 70%? Ik heb morgen een gesprek met de arbo arts over mijn ziek uit dienst gaan. Zijn er nog dingen wat belangrijk is om te weten of rekening mee te houden?

19 dagen geleden

Reactie op Fk2001

En krijg ik dan 100% zoals ik nu krijg of krijg ik dan maar 70%? Ik heb mo ...
Ik krijg gewoon 100% uitbetaald

19 dagen geleden

Reactie op MandyLan

Ik krijg gewoon 100% uitbetaald
En u bent ook ziek uit dienst gegaan?

19 dagen geleden

Reactie op Fk2001

En u bent ook ziek uit dienst gegaan?
Oh nee dat niet sorry, ik ben nog wel in dienst

19 dagen geleden

Reactie op MandyLan

Oh nee dat niet sorry, ik ben nog wel in dienst
Ohww dat is fijn. Ik ben vanaf januari niet meer in dienst en ga ziek uit dienst…

18 dagen geleden

Sinds 4 wkn ook vanwege de zwangerschap in de ziektewet. Gelijk 2 dgn erna had ik al bericht van het uwv. Wist ik in eerste instantie ook niks van. Maar de vragenlijst ingevuld en vrij snel daarna al bericht dat ze me een uitkering toekennen en wat ik dan per dag verdien. Nu 4 wkn later door mijn teamleider aangemeld bij de arboarts om te kijken wat ik nog kan betekenen op de werk vloer. UWV heeft mij nog geen 1 keer gebeld.

18 dagen geleden

Reactie op May2025

Oh ja via uwv een brief ontvangen thuis met een link naar vragenlijst op de ...
Ik kreeg een mail en kon inloggen met mijn digid. Uiteindelijk alles online gedaan via mijn overheid.

18 dagen geleden

Reactie op Xlauurra

Sinds 4 wkn ook vanwege de zwangerschap in de ziektewet. Gelijk 2 dgn erna ...
Dankjewel voor je reactie, wat waren jou zwangersschapsklachten als ik vragen mag..