11 Reacties

één maand geleden

Vgm staat er in de bijsluiter altijd wel of iets geschikt is voor zwangere vrouwen.

één maand geleden

Ik heb het helaas ook altijd tijdens mijn zwangerschap en nu ook weer 😩 ik smeer al twee weken maar zonder resultaat dus ik heb van de dokter zo’n pil gekregen die ik mag slikken tijdens de zwangerschap maar durf toch niet dus wacht even tot hoelang ik het zonder kan volhouden 🤭

één maand geleden

Heb ooit van een bekende van mij (die verloskundige is) gehoord dat tijdens je zws de zuurtegraad van je vagina verandert en dat je verminderde weerstand hebt, waardoor je dus ook tijdens zws sneller een schimmelinfectie kunt krijgen 🥲 Dus het is niet gek dat je er nu voor het eerst last van hebt! Hopelijk helpt de crème/pil snel 🥰

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Ik heb het helaas ook altijd tijdens mijn zwangerschap en nu ook weer 😩 ik ...
Aah ik heb inmiddels deze gehaald en hoop dat het gaat werken. Ik heb ook een maagverkleining dus een pil is bij mij geen optie omdat die wss niet alles gaat opnemen wat moet. Vanavond hier maar aan beginnen!

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Heb ooit van een bekende van mij (die verloskundige is) gehoord dat tijdens ...
Aah ja dat las ik ook inderdaad! Vervelend kwaaltje gewoon dan hahah! Ik heb inmiddels de zalf gehaald! Een pil kan ik helaas niet innemen ivm een maagverkleining dus die gaat niet alles opnemen dan uit de pil. Vanavond met de zalf beginnen en hopen dat het gaat werken!

één maand geleden

Hoi hoi, Ik heb er inmiddels ook last van helaas 😭 heeft de zalf geholpen? Anders ga ik morgen ook op pad!

één maand geleden

Reactie op CT1996

Hoi hoi, Ik heb er inmiddels ook last van helaas 😭 heeft de zalf geholpen ...
Hey! Ahh vervelend! Ja ik heb die van de Kruidvat eigen merk gehaald met 6 van die applicatoren. Heb 2 keer erin gedaan en 1 keer erop gesmeerd en het is nu over! Zeker een aanrader want ik ben er nu vanaf godzijdank hahah

één maand geleden

Reactie op Debbbbbb

Hey! Ahh vervelend! Ja ik heb die van de Kruidvat eigen merk gehaald met 6 ...
Super, ga ik die morgen ook maar is halen!

één maand geleden

Ik zou even naar de huisarts gaan om evt een kweekje af te laten nemen. Dan weet je zeker wat er aan de hand is (vaginose / candida) lijken soms op elkaar. Tenzij je eerder een candida infectie hebt gehad en dit er op lijkt. Veel/kleine beetjes plassen/ branderig gevoel hij het plassen kan juist meer duiden op een blaasontsteking, wat gevolgen kan hebben voor je zwangerschap. Liefs!

één maand geleden

Reactie op Babydusty

Ik zou even naar de huisarts gaan om evt een kweekje af te laten nemen. Dan ...
Bedabkt voor je reactie! Het is geen blaasontsteking, dat heb ik vaker gehad. Heb geen pijn bij plassen zelf, maar meer met afvegen enzo. Is ook rood en geirriteerd daar beneden

één maand geleden

Had het ook bij de vorige zwangerschap