7 Reacties

10 dagen geleden

Schimmelinfectie is helaas echt een veel voorkomend probleem tijdens de zwangerschap. Ik zou even overleggen met je verloskundige of je de pil kan nemen of dat je “beter” kan blijven rondlopen met de schimmelinfectie

10 dagen geleden

Hier hetzelfde probleem . Ik heb uiteindelijk wel de orale pil genomen en na weken drama vanonder nu eindelijk verlost! Ze zeggen eenmalig kan geen kwaad

10 dagen geleden

Reactie op Sulan

Schimmelinfectie is helaas echt een veel voorkomend probleem tijdens de zwa ...
Dank je wel voor je reactie! Ik had van veel mensen te horen gekregen van Probiotica kan helpen. Ik heb het gekocht bij Drogist en bestaat speciale voor Candea dus ben benieuwd! Liever eerst iets natuurlijks proberen dan de pil van de dokter.

10 dagen geleden

Ik herken dit, maar gelukkig niet van de zwangerschap. Het enige wat bij mij echt binnen no time helpt is een creme van de dokter, maar niet met alleen miconazolnitraat. Het is een zalf waar ook eczeemcreme is verwerkt is. Werkt top! Wel alleen te gebruken aan de buitenkant

10 dagen geleden

Kijken op medimama app en vraag je vk

9 dagen geleden

Reactie op Shannd

Hier hetzelfde probleem . Ik heb uiteindelijk wel de orale pil genomen en n ...
Wat fijn dat het geholpen heeft. Ik ga het straks toch ook maar halen bij de apotheek. Vk, dokters en internet zeggen idd dat het eenmalig geen kwaad kan

9 dagen geleden

Hier heeft daktarin vaginale crème gewerkt :) omdat mijn arts ook geen orale pil wilt geven vanwege de zwangerschap