22 Reacties

15 uur geleden

je kan ervoor kiezen om eerst je bv voorraad te geven en daarna in 1 keer over te stappen naar kv. maar kan best zijn dat ze even moet wennen aan de kv, dus als je het wat gelijkmatiger wil doen zou ik eerst gaan mengen. wij geven momenteel nutrilon 2, werkt voor ons zoontje prima. ik zal eens een fles aanbieden met bijvoorbeeld 180 ml water + 6 scheppen voeding en kijken wat ze opdrinkt!

15 uur geleden

Reactie op indy123

je kan ervoor kiezen om eerst je bv voorraad te geven en daarna in 1 keer o ...
Dank je voor je snelle reactie! Ik denk dat ik dan idd liever meng of om en om bv en kv doe. Watvoor soort melk moet ik hebben? Opvolgmelk 2? Sorry ik ben echt een leek. En ik vind het ook spannend dat ze ineens geen borst meer krijgt. Ze krijgt alleen op de opvang flesjes en verder alleen maar live de borst.

15 uur geleden

Reactie op Gienana no

Dank je voor je snelle reactie! Ik denk dat ik dan idd liever meng of om en ...
als je kindje ouder is dan 6 maanden kun je ervoor kiezen om opvolgmelk 2 te geven. sommige stappen dus over van 1 naar 2 (hebben wij wel gedaan) maar sommige blijven ook op nummer 1. ze zeggen dat er in nummer 2 alleen meer ijzer zit, maar als je op 1 blijft en je geeft vaste voeding kunnen ze ijzer ook uit vaste voeding halen. en voordeel van overstappen naar nummer 2 is dat die in de aanbieding kan zijn en nummer 1 is nooit in de aanbieding! snap ook dat je het spannend vindt dat ze geen borst meer krijgt. gaan de flesjes op de opvang wel gewoon goed? als dat zo is, zou ik je geen zorgen maken en zal het vast thuis ook goed gaan 😊

15 uur geleden