11 Reacties

één maand geleden

Herken het! In maart een missed abortion gehad na 2x een kloppend hartje te hebben gezien. Nu opnieuw een kloppend hartje gezien en op hetzelfde termijn als vorige keer. Het blijft spannend! Ook ik denk de ene keer van ja, dit gaat goed! En nog geen half uur later ben ik weer helemaal bang dat het mis gaat.. slopend hè!

één maand geleden

Same! Hier ook al twee keer een missed abortion gehad en mijn gevoel en gedachte schiet ook van links naar rechts. Helemaal niet gek dat jij je zo voelt. De gouden tip heb ik helaas niet.

één maand geleden

Ja herkenbaar hoor! Al 4x misgegaan met aflopende testen een paar dagen naar nod, en hoewel ik dit keer een knaller had en al ruim 10 dagen na mn nod zit, kan ik soms zo onzeker zijn ineens! Wij nu ook 2 jaar verder, zouden met IUI beginnen. Ook wel weer wonderlijk. Ergens voelt het als DIT IS M, maar kan mezelf ook erg gek maken. Zeker als ik dan zoveel mensen lees die miskramen krijgen bij 10wk ofzo.. maakt me bang!

één maand geleden

Fingers crossed voor ons allemaal!!

één maand geleden

Hier hetzelfde ook! Eigenlijk sinds vandaag erger omdat ik de CB 3+ heb bereikt. Wat mega fijn is maar het testen stopt nu.. Dus mijn schijn veiligheid ga ik nu missen. In mei een missed abortion met 11 weken, dus ook na hopelijk straks een eerste goede echo blijft het spannend. Wel ergens fijn om te lezen dat meerdere dit gevoel herkennen. Laten we positieve blijven en ik duim voor ons allemaal 🍀

één maand geleden

Reactie op IrT12

Hier hetzelfde ook! Eigenlijk sinds vandaag erger omdat ik de CB 3+ heb ber ...
Ik zit nu te wachten op wat de clearblue digitaal zegt.. 2 dagen geleden was het 2-3 weken. Dit is laatste test. Hij doet er lang over.. zo bang dat hij teruggelopen is..

één maand geleden

Reactie op mzmz

Ik zit nu te wachten op wat de clearblue digitaal zegt.. 2 dagen geleden wa ...
Hij zegt nog steeds 2-3 weken dus dat zal goed zijn toch? Nu 4 weken en 3 dagen met ivf dus zal goed zijn? Morgen fertiliteitsarts bellen ❤️

één maand geleden

Reactie op mzmz

Hij zegt nog steeds 2-3 weken dus dat zal goed zijn toch? Nu 4 weken en 3 d ...
Voor 4 + 3 lijkt me dat prima! Ik had 1-2 met 4+1 ofzo, dus is oke 😉

één maand geleden

Ik heb trouwens deze link eens gevonden op een heel oud topic.. https://datayze.com/miscarriage-reassurer Als je je even heel onzeker voelt, dan laat deze sote juist zien hoeveel kans je hebt dat het goed gaat, dat het alleen maar meer wordt etc. Af en toe kijk ik er eens als ik zo'n gevoel heb (vooral 's avonds voel ik me negatiever soms, hebben jullie dat ook?). En daarna helpt het wel weer een beetje 😊

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ik heb trouwens deze link eens gevonden op een heel oud topic.. https://da ...
Wow deze is top haha, thanks voor delen!

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Voor 4 + 3 lijkt me dat prima! Ik had 1-2 met 4+1 ofzo, dus is oke 😉
Ja ik ga nu ook niet meer testen, nu geduldig afwachten tot eerste echo. We moeten ook vertrouwen op onze lijven :)