10 Reacties

24 dagen geleden

Ik ben vandaag 13 weken, maar ik heb vorige week hetzelfde als jou gehad. Het bloed stroomde eruit net zoals een bloedneus. Ik kon pas in de avond terecht, even je zinnen proberen te verzetten of te gaan slapen. Bleek bij mij een kleine hematoom te zitten, verder konden ze niks vinden. Het bloedverlies was bij mij gauw weer over.

24 dagen geleden

Reactie op Esmee1998L

Ik ben vandaag 13 weken, maar ik heb vorige week hetzelfde als jou gehad. H ...
Fijn om te horen🥹 ben zo erg geschrokken! Hebben ze bij jou ook enkel het hartje geluisterd toen je langs ging? Of ook een echo? Ze hebben vandaag geen tijd voor een echo dus kan alleen terecht op locatie waar alleen het hartje te luisteren is. Had jij ook buikpijn erbij?

24 dagen geleden

Reactie op HSDA🤍

Fijn om te horen🥹 ben zo erg geschrokken! Hebben ze bij jou ook enkel het ...
Bij mij hebben ze een echo gemaakt, dat wou ik ook. Vanavond hartje luisteren en morgen een echo ook een optie? Verloskundige gaf bij mij aan dat het belangrijk is om gerust gesteld te zijn als er zoiets gebeurd. Ik had wat een vage kramp onder in mijn buik, hield niet heel lang aan.

24 dagen geleden

Reactie op Esmee1998L

Bij mij hebben ze een echo gemaakt, dat wou ik ook. Vanavond hartje luister ...
Ja dat ga ik inderdaad vragen als vanavond het hartje nog klopt. Erg spannend🥺

24 dagen geleden

Niet te veel zorgen maken meid! Bloedingen komen vaker voor dan je denkt, en ik snap dat het echt heel spannend even is maar probeer niet te negatief te denken ✨🫶🏻 Heb je gister iets van een zware activiteit gedaan of evt gemeenschap gehad? Misschien is je baarmoedermond erg gevoelig? Ik lees ook tussen je topics dat je een hematoom naast de baby had (kleine bloeding), zou deze nog kunnen bloeden?

24 dagen geleden

Reactie op 💜

Niet te veel zorgen maken meid! Bloedingen komen vaker voor dan je denkt, e ...
Gemeenschap niet. Wel veel gedaan inderdaad. Ik heb gelijk nagevraagd of het die hematoom kan zijn - maar, ze zei dat deze alleen op de eerste echo te zien was. Dus dat ze het niet weten. Niet echt geruststellend.. nog even afwachten!

24 dagen geleden

En hoe is het gegaan?

24 dagen geleden

Hey! zoals de meiden zeggen, probeer je niet druk te maken! Ik heb van ongeveer 6/7 weken tot 12 weken bloedverlies gehad. Was ‘onschuldig’ maar heel eng. Ik merk nu ik er steeds meer over praat dat veel meer bloedingen hebben/last hebben van bloedverlies. Hopelijk is alles goed 🙏🏼

24 dagen geleden

Update: hartje klopte mooi van de baby. Rustiger aan doen - niet teveel tillen. (Zit in ren verbouwing) waarschijnlijk toch teveel gedaan. Thanks meiden❤️

24 dagen geleden

Reactie op HSDA🤍

Update: hartje klopte mooi van de baby. Rustiger aan doen - niet teveel til ...
Wat fijn om te horen! Inderdaad even wat rustiger aan doen meid, komt allemaal goed 🫶🏻