22 Reacties

één maand geleden

Heel veel sterkte⭐️😢

één maand geleden

Heel veel sterkte! Ik gisteravond/vannacht ook helaas een miskraam gehad ik leef met je mee!

één maand geleden

Heel veel sterkte 😔❤️

één maand geleden

Reactie op Floortje13

Heel veel sterkte! Ik gisteravond/vannacht ook helaas een miskraam gehad ik ...
Wat heftig, hoeveel weken was je? Heb je een vruchtje gezien?

één maand geleden

Reactie op B2008

Wat heftig, hoeveel weken was je? Heb je een vruchtje gezien?
5+5, nee niet echt duidelijk gezien maar het is heel verwarrend want ik had gisteravond buikkrampen en veel rood bloedverlies met paar kleine stolsels, en nu lijkt het helemaal gestopt te zijn ... Hoever was jij?

één maand geleden

Heel veel sterkte!

één maand geleden

Heel veel sterkte ✨ bij mij is het maandag misgegaan op week 5..

één maand geleden

Reactie op Floortje13

5+5, nee niet echt duidelijk gezien maar het is heel verwarrend want ik had ...
Ik heb precies hetzelfde.. twee dagen bloeding en daarna niks meer. Vind het ook verwarrend. Bij m’n vorige mk heb ik langer dan een week bloedverlies gehad. (Was toen wel 11 weken).

één maand geleden

Heel veel sterkte!

één maand geleden

Reactie op Floortje13

5+5, nee niet echt duidelijk gezien maar het is heel verwarrend want ik had ...
Ik zat op 5+2, gisteravond heel licht roze afscheiding, vannacht de hele nacht veel bloed, eigenlijk weinig stolsels, mogelijk komen die nog, maar nu lijkt het wat gestopt met bloeden

één maand geleden

Reactie op Lucie2025

Heel veel sterkte ✨ bij mij is het maandag misgegaan op week 5..
Heel veel sterkte! Hoe voel je je er nu bij?

één maand geleden

Heel veel sterkte, maar ik wil nog wel even zeggen dat ik bij mijn eerste zoveel bloed verloren had, dat ik dacht dat het mis was, en uiteindelijk bleek het vruchtje er nog gewoon te zitten. Ik zou het voor de zekerheid altijd na laten kijken, vooral als het bloeden kort erna stopt.

één maand geleden

Reactie op Smy90.

Heel veel sterkte, maar ik wil nog wel even zeggen dat ik bij mijn eerste z ...
Dankjewel, misschien is dat handig, maar gezien de hele pijn die ik heb in combinatie met veel bloed ga ik ervan uit dat het wel een miskraam is.

één maand geleden

Reactie op B2008

Heel veel sterkte! Hoe voel je je er nu bij?
Was maandag van slag en verdrietig. Schrok er onwijs van. Maar ben er nu wel rustig en oké onder. Ik baal en vind het heel jammer. Maar ik kan er niks aan doen dus probeer het zo een plekje te geven. Hoe voel jij je nu?

één maand geleden

Reactie op Lucie2025

Was maandag van slag en verdrietig. Schrok er onwijs van. Maar ben er nu we ...
Eigenlijk niet zo lekker, voel mij heel ziek

één maand geleden

Reactie op B2008

Eigenlijk niet zo lekker, voel mij heel ziek
Wat naar.. goed je rust en tijd nemen hoor. Ik ben de vorige keer twee weken ziek geweest. Eerst fysiek heel veel pijn en bloedverlies en daarna mentaal er helemaal doorheen zitten. Ik denk aan je ✨

één maand geleden

Sterkte!❤️ Ik heb helaas dinsdag een miskraam gehad

één maand geleden

Veel sterkte 😢 Ik mocht dinsdag weer voor een echo, was al eens teruggezet in weken en nu gaf de verloskundige aan dat het niet goed was 😢 heel trage hartslag en een veel te klein vruchtje. Ik weet het ook allemaal even niet meer, maar verwacht ook een miskraam. Zo vreselijk, ik voel je verdriet!

één maand geleden

Reactie op juffie78

Veel sterkte 😢 Ik mocht dinsdag weer voor een echo, was al eens teruggez ...
Wat ontzettend verdrietig om dit te horen, heel veel sterkte💗

één maand geleden

Wat verdrietig meiden, heel veel sterkte! 😔