10 Reacties

11 dagen geleden

Jaaa is zeker normaal! De ene zwangerschap is anders dan de andere.. helaas heb ik hier ook last van.

11 dagen geleden

Reactie op Sarahsx

Jaaa is zeker normaal! De ene zwangerschap is anders dan de andere.. helaas ...
Heb je een idee of dit ook minder word als je verder in de zwangerschap bent? Ik ben 10+6

11 dagen geleden

Veel last van gehad bij m'n zoontje, werd niet minder, alleen erger haha. Inlegkruisjes in doen. Nu ook weer veel last van

11 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Veel last van gehad bij m'n zoontje, werd niet minder, alleen erger haha. I ...
Ohh jakkes hoop niet dat dit hele zwangerschap duurt. Ben gewoon beetje vies van mezelf

11 dagen geleden

İk ook

11 dagen geleden

Ik heb dit ook! Maar hoort er gewoon bij. Ben totaal niet vier van mezelf maar draag wel 2 onderbroeken per dag (overdag/snachts aparte schone onderbroeken).

11 dagen geleden

Meer afscheiding is normaal. Hier ook, maar had een afwijkende kleur. Bleek na urine onderzoek en uitstrijkje een bacteriële infectie te hebben en moet hier 20 dagen lang vaginale tabletten voor. Mocht het gewoon wit en doorzichtig zijn is het goed. Is het een andere kleur - geel- groenig belangrijk even te laten controleren. Ook de geur kan vaak wat zeggen. Omdat het miskramen kan veroorzaken mag ik nu wel met week 10 en 14 extra echo’s dus dat is fijn 😊 het komt helaas vaak bij zwangere vrouwen voor. 😟

11 dagen geleden

Reactie op Kimx1995

Meer afscheiding is normaal. Hier ook, maar had een afwijkende kleur. Bleek ...
Nee het is vaak bruinig van kleur. En het word meer na gemeenschap en na de inwendige echo

11 dagen geleden

Reactie op Kleintjevd

Nee het is vaak bruinig van kleur. En het word meer na gemeenschap en na de ...
Dan is het gewoon oud bloed wat naar buiten komt. Door je inwendige echo en de seks kan er een bloedvatje springen, totaal normaal!

11 dagen geleden

Reactie op Kimx1995

Meer afscheiding is normaal. Hier ook, maar had een afwijkende kleur. Bleek ...
Ter aanvulling: witte afscheiding kan vaak geel opdrogen in je inlegkruisje / onderbroek, dat is NIET erg.