39 Reacties

één maand geleden

Testen op NOD

één maand geleden

Test 2 dagen na NOD (afgelopen maandag)

één maand geleden

Geen ervaring maar leef echt met je mee! Ik heb deze week 2 flinke bloedingen gehad wat daarna weer stopte en nog steeds heb ik roze bij afvegen en heb het zelfde als jij me testen worden wel donkerder van kleur terwijl dit heel lang heel licht bleef lets pray dat het voor ons beide nog goed zit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Ga gewoon uit van het ergste dat doe ik namelijk wel dan kan het alleen maar beter gaan 💜

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Geen ervaring maar leef echt met je mee! Ik heb deze week 2 flinke bloeding ...
Oh wat rottig ook voor jou! Jij ook heel veel sterkte! Je leest idd wel eens dat het goed kan komen, maar ik durf dat nu over mezelf nog niet te zeggen, heb de afgelopen dagen echt veel bloed verloren, voelde me ook zo slap alsof ik een hele zware menstruatie had. Ik had alleen helemaal geen buikkrampen, alleen de eerste dag pijn in m’n onderrug. Ben je ook in afwachting van een echo?

één maand geleden

Reactie op Cindel02

Oh wat rottig ook voor jou! Jij ook heel veel sterkte! Je leest idd wel een ...
Ik heb maandag om 13.15 een echo staan dus ben heel benieuwd maar heb er wel een hard hoofd in. Heb bij me andere 2 zwangerschappen dit nooit mee gemaakt. Ik had ook geen buikkrampen nog steeds niet.. liep opeens langs me benen helder rood bloed.. ben nu 6+0. We gaan het mee maken 🙏🏽

één maand geleden

Wat heftig.. Word je echt helemaal gek van he, van die onzekerheid 😞 Ik heb het bij mijn dochter (nu 3) gehad. Veel helderrood bloedverlies, ook echt stolsels, maar uiteindelijk was alles gewoon goed. Ik bleek wel achteraf een bijplacenta te hebben (zeiden ze na de bevalling), dus denken zelf dat het wellicht helemaal in het begin een tweeling was. Heb ook een miskraam gehad daarvoor en toen verloor ik wel echt een vruchtje wat gepaard ging met heftige buikpijn/buikkramp. Zelfs veel bloed hoeft dus nog niet het ergste scenario te betekenen, maar hopelijk kun je snel terecht voor een echo! Ik duim voor je 🍀

één maand geleden

Hier wordt ik echt gek en heel onrustig van inderdaad. Dit is weer heel iets anders dan mijn voltooide zwangerschap en mijn 2 vorige miskramen. Het blijft natuurlijk wonderlijk wat er allemaal in je baarmoeder gebeurd. We houden een sprankje hoop maar ik denk nú vooral de worst case scenario’s

één maand geleden

Kan goed. Ik heb zelf met mijn tweede zwangerschap tot een week of 13 af en aan gebloed. Gewoon menstruatie hoeveelheid zegmaar. Dus ook niet perse weinig. Inmiddels is ze 6 hier. Bij de eerste nooit gebloed. Dus alles kan en hoeft niet perse een miskraam te zijn. Hopelijk weet je snel meer! Succes en sterkte. De testen zien er goed uit. Hcg blijft bij een prille zwangerschap ook niet lang in je bloed.

één maand geleden

Ik heb vandaag om 11.15 een echo. Net met douchen begon het bloeden ineens weer en verloor ik ook weer wat stolsels, dus we gaan het zodirect zien.

één maand geleden

Reactie op Cindel02

Ik heb vandaag om 11.15 een echo. Net met douchen begon het bloeden ineens ...
Wat spannend! Hoe was de echo?

één maand geleden

De echo was helemaal schoon. Geen vruchtzakje te zien niks. Ook geen bbz kunnen ontdekken. Dus conclusie toch echt een miskraam😞ze kon geen verklaarbare reden geven waarom de test opliep. Maar mocht het wel goed hebben gezeten dan had ze al iets van een vruchtzakje moeten zien en dat zit er echt niet. Slijmvlies was ook minimaal. Wordt wel doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek aangezien dit al m’n 3e miskraam is

één maand geleden

Reactie op Cindel02

De echo was helemaal schoon. Geen vruchtzakje te zien niks. Ook geen bbz ku ...
Wat verdrietig!! 🥺😣 heel veel sterkte!!

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Wat verdrietig!! 🥺😣 heel veel sterkte!!
Dankjewel 😞😢 dit slaat echt in als een bom.. wil zo graag nog een tweede wondertje.

één maand geleden

Reactie op Cindel02

Dankjewel 😞😢 dit slaat echt in als een bom.. wil zo graag nog een tweede ...
Dat je zwanger kan worden is al een heel goed teken!! Het komt echt, houd hoop! 🍀 nu je lichaam en je hoofd even de rust gunnen.

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Ik heb maandag om 13.15 een echo staan dus ben heel benieuwd maar heb er we ...
Hoe was jouw echo gisteren?

één maand geleden

Schiet mij maar in de kerstboom🥺 De testen blijven nog steeds oplopen. Maandag maar AMC bellen. Misschien heeft de verloskundige toch iets gemist en kan het ziekenhuis toch wat meer zien.

één maand geleden

Reactie op Cindel02

Schiet mij maar in de kerstboom🥺 De testen blijven nog steeds oplopen. Ma ...
Het kan zijn dat er een beetje van de zwangerschap in je baarmoeder is blijven zitten en dat je geen volledige miskraam hebt gehad. Ik heb dat begin dit jaar ook gehad. De testen bleven daardoor gewoon positief. De gewone verloskundige zei dat m'n baarmoeder schoon was, maar toen mijn fertiliteitsarts 2 weken later mijn baarmoeder checkte met een echo zag hij dat het nog niet schoon was. Helaas is je zwangerschap voorbij, ik zou ook geen testen meer doen, kan alleen maar verwarring geven. Heel veel sterkte.

één maand geleden

Test van gisterochtend

één maand geleden

Wat verwarrend zeg! Heb je al contact gehad met het ziekenhuis?

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Wat verwarrend zeg! Heb je al contact gehad met het ziekenhuis?
Jazeker. Gisterochtend contact gehad want ik had heel veel last tussen mijn schouderbladen en in mijn buik. Voelde me ook met het uur beroerder worden. Dus naar de spoed eisende hulp voor vrouwen geweest in het AMC in Amsterdam. En na bloedprikken bleek mijn HCG 783 te zijn en op de echo was een vruchtzak te zien waarin (nog) niks zat. Ze zagen ook een klein beetje vocht in de baarmoeder dus het kan twee kanten opgaan. Of toch (goed) zwanger of ik krijg alsnog de resterende miskraam erachteraan. De rest zag er allemaal keurig uit, geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap gelukkig. Nu moet ik morgen weer terugkomen om bloed te prikken voor HCG en daarna weer een echo.