39 Reacties

één maand geleden

Reactie op Cindel02

Jazeker. Gisterochtend contact gehad want ik had heel veel last tussen mijn ...
Ohhh jeetje wat spannend! Heel veel succes met het wachten vandaag (en wellicht morgen). Heb je een beetje afleiding? Hopelijk komt het toch nog goed!

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Ohhh jeetje wat spannend! Heel veel succes met het wachten vandaag (en well ...
Ondanks de afleiding draait mijn hoofd overuren. Net al bloed geprikt. Nu een uur wachten tot de uitslag en de echo

één maand geleden

Reactie op Cindel02

Ondanks de afleiding draait mijn hoofd overuren. Net al bloed geprikt. Nu e ...
Fingers crossed meid

één maand geleden

Reactie op HarmonieuzeMirage670577

Fingers crossed meid
Dankjewel! Uitslag van de HCG is al binnen. Van 783 naar 1068. Alleen erg druk hier dus nu nog langer wachten op de echo. Mijn hoofd draait nu echt overuren😵‍💫🤯

één maand geleden

Nou helaas nog geen duidelijkheid. De vruchtzak is iets gegroeid maar nog steeds leeg. Ze kan nog niet van een goede zwangerschap spreken, kan ook een ZOL worden. Het kan nog pril zijn, maar dat zou raar zijn qua cyclus. De eerdere bloeding kan ook misschien door een tweeling komen, maar kon ook niet met zekerheid worden gezegd. Aankomende vrijdag weer terugkomen voor bloedonderzoek en echo.

één maand geleden

Reactie op Cindel02

Nou helaas nog geen duidelijkheid. De vruchtzak is iets gegroeid maar nog s ...
Hcg is belangrijk. Ik duim voor je dat die goed blijft oplopen. Zelf had ik na een miskraam dat het binnen 1 dag met 80% gekelderd was. Bij jou stijgt het nog na bloedverlies, dus hopelijk zit het goed! 🤞

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Wat verdrietig!! 🥺😣 heel veel sterkte!!
Heel veel sterkte

één maand geleden

Reactie op AlerteVogel391781

Kan goed. Ik heb zelf met mijn tweede zwangerschap tot een week of 13 af en ...
Had je ook donkere kleine stolsels? Met het bloed verlies

één maand geleden

Reactie op Cindel02

Als je ik je verhaal zo lees lijkt het op een missed abortion. Ik had dit zelf in maart/april. 2 keer een beetje bloedverlies gehad, wel iets kunnen zien op de echo, maar geen duidelijkheid. Ik had alleen niet de pijn die jij benoemd. Als er nu nog geen vruchtje met kloppend hartje te zien is, dan is het qua termijn toch sowieso al niet goed begrijp ik. Hopelijk kunnen ze je er vrijdag duidelijkheid over geven. Sterkte 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Cindel02

Testen op NOD
He! Ik vroeg me af hoe het nu met je gaat?

één maand geleden

Hoe gaat het nu met je ?

één maand geleden

HCG was wel weer wat gestegen maar weer niet genoeg van 1068 naar 1422. Op de echo is de vruchtzak wel groter geworden, maar nog steeds leeg. Het is waarschijnlijk een niet vitale zwangerschap, maar dat weten ze nog steeds niet 100% zeker. Volgende week vrijdag moet ik weer terugkomen en weer eerst bloedprikken en dan een echo. Als het dan is gedaald dan is het zeker niet goed, maar is het weer gestegen dan moeten ze weer andere onderzoeken gaan doen. Dus nog steeds niks duidelijk helaas 😔

25 dagen geleden

Reactie op Cindel02

HCG was wel weer wat gestegen maar weer niet genoeg van 1068 naar 1422. Op ...
Oh wat naar zeg. Ik heb dit helaas ook gehad in juli. Toen bleek uit mijn bloed resultaten dat het een miskraam zou worden. Heel veel sterkte 🌹❤️

25 dagen geleden

Reactie op Cindel02

HCG was wel weer wat gestegen maar weer niet genoeg van 1068 naar 1422. Op ...
Kunnen ze nog niet zeggen dat het een missed abortion is? Want kleine stijging hcg met lege vruchtzak die wel groeit is daar toch kenmerkend voor? Wat een onzekerheid...

25 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Kunnen ze nog niet zeggen dat het een missed abortion is? Want kleine stijg ...
Nee helaas doen ze nog nergens concreet uitspraken over. De onzekerheid is echt heel kak..

17 dagen geleden

Reactie op Cindel02

HCG was wel weer wat gestegen maar weer niet genoeg van 1068 naar 1422. Op ...
He, hoe is het gegaan?

17 dagen geleden

Reactie op GenereuzeVaren485413

He, hoe is het gegaan?
Mijn hcg was na een week weer wat gestegen naar 1733, maar de vruchtzak was nog steeds leeg en niet verder gegroeid, ook had ik sinds afgelopen dinsdag lichtroze bloedverlies. Maar nog steeds geen kramp en verdere bloedingen. Het is een foutieve zwangerschap oftewel een missed abortion. In overleg met de arts gekozen voor de medicatie. In afwachten had ik geen behoefte meer, mijn lichaam is zo van slag dat ik voel dat mijn lichaam dit niet op eigen kracht gaat uitstoten en curretage zit voor mij te veel risico aan. Gisteren de eerste pil ingeslikt en morgenochtend ga ik de andere medicatie inbrengen en komt het hopelijk binnen een paar uur op gang. Het is echt een rollorcoaster van klachten en emoties geweest de laatste weken. Ik hoop dat ik me straks weer iets meer mezelf voel en weer wat energie krijg.

17 dagen geleden

Reactie op Cindel02

Mijn hcg was na een week weer wat gestegen naar 1733, maar de vruchtzak was ...
Helaas herkenbaar. Ik wens je heel veel sterkte en succes voor morgen. Neem goed wat pijnstillers om de pijn te verzachten, ik hoop dat je miskraam dan snel op gang komt en kort duurt. Zorg goed voor je zelf 🫂