Hai dames,
Ik was even uit deze groep gestapt omdat ik dacht/denk dat ik een miskraam heb gehad. Afgelopen maandag had ik de hele dag al pijn en kramp in mijn onderrug en aan het eind van de middag had ik bij het afvegen roze/lichtrood op het papier. ‘S avonds zat er al wat meer bloed op en die nacht zette de bloeding door en verloor ik flink veel bloed en iedere dag zaten er ook wel wat stolseltjes bij. Voor mijn gevoel was miskraam #3 dus gestart en heb ik mijn eerste echo afgezegd en ben ik het gaan verwerken. Maar de laatste 2 dagen nu het bloeden minder wordt tot bijna niks meer voelde ik me niet mezelf. Rare krampjes/gerommel in m’n buik en erg gevoelige tepels. Bij mijn vorige miskramen heb ik dit niet gehad en kwam mijn cyclus snel weer normaal op gang. Vanmiddag aan het eind van de dag bleef het maar in m’n hoofd spoken dat ik moest testen (terwijl ik weet dat de test nog positief kan zijn na de miskraam, maar voor de miskraam waren de testen al zo licht dat je het streepje amper kon zien, dus hé hoe groot achtte ik de kans dat er nu nog iets te zien is nadat ik al 6 dagen aan het bloeden ben) nou mijn al zeer overprikkelde brein kreeg nog meer te verwerken, want niet alleen zag ik een streep.. de testen waren ook nog eens veel duidelijker dan voor het bloeden. De action test was een stuk donkerder en de Clearblue met wekenindicator gaf 2-3 weken aan. Precies een week geleden was dit 1-2 weken. Dus mijn hoofd maakt overuren en ik heb meteen de vk gebeld en ik hoop dat ze mij er morgen tussen kan wurmen voor een echo en anders as dinsdag een echo.
Ik weet echt even niet wat nu te denken.. zijn er meer dames die dit wel eens hebben gehad of gehoord? Bestaat er een kans dat het toch nog goed kan zijn? Voor nu hou ik maar rekening de slechte scenario’s (kunnen er ook meerdere zijn natuurlijk) maar iets roept in mij dat het goed gaat worden. 🥺🫨😵💫
Ik zou vandaag precies dan 5 weken zijn volgens mijn berekening.
Foto is van vandag 5+0