7 Reacties

één maand geleden

Gefeliciteerd! De kwaaltjes zijn bij iedereen allemaal heel wisselend. Kan zelfs per zwangerschap wisselen. Als je geen kwaaltjes hebt, maak je je juist weer zorgen omdat je geen kwaaltjes hebt. Ik ben nu 4+2 en afgelopen week ook last gehad van lage rugpijn, buikpijn, geen eetlust en idd slapeloze nachten. Die slapeloze nachten zijn er nog. Maar de rugpijn en buikpijn zijn weg. Hopelijk gaan de kwaaltjes snel weg en kan je er echt van gaan genieten.

één maand geleden

Hai, ik ben zelf 3 weken en 6 dagen. Maar ook ik heb rugklachten, lichte buik krampjes vaak links wat ook richting me liezen gaat. En sochtends vroeg wakker en vermoeid. 🥹 ga moe na bed, en wordt moe wakker. Het hoort er allemaal bij, alhoewel ik zelf toevallig een topic heb geopend over die rugpijn. Dacht dat pas iets later kwam.

één maand geleden

Helemaal herkenbaar! Dit had ik ook al met 3,5 week ongeveer. Het wordt alleen nog maar erger 🙊

één maand geleden

Ik heb vanaf begin al wel klachten. Ben nu waarschijnlijk 4 weken en 5 dagen en heb nu bijvoorbeeld last van vermoeidheid in de avond, ‘s ochtends word ik wakker van rugpijn (trekt gelukkig overdag weg), af en toe last van buik, soms gekke dromen.

één maand geleden

Gelukkig dus niet de enige! Ik dacht al stel ik me nu zo aan? Ik ben echt niet zo’n pieperd.. ook met eten is anders en eet ik niet meer zoveel en zooon opgeblazen buik hoezo al nu? Kan niet eens m’n strakke kleren aan want dan zie je echt een buik😳😳

één maand geleden

Reactie op BruisendeKamille840948

Gelukkig dus niet de enige! Ik dacht al stel ik me nu zo aan? Ik ben echt n ...
Ik heb hier ook last van (nu 4 weken zwanger). Ik vraag me ook steeds af of het allemaal wel goed is maar blijkbaar hoort het er allemaal bij..

één maand geleden

Goedemorgen, ik ben nu 5,5 week zwanger en mijn klachten waren bij deze zwangerschap (vooralsnog) het ergst in week 3 tot 4,5. Komt goed. Gefeliciteerd 🥳