5 Reacties

één maand geleden

Hier is het ook op en af met de klachten. Dit is normaal! Er zijn soms mensen die pas met 30 weken er achter komen die totaal niks gemerkt hebben dus geen reden voor paniek 😊

één maand geleden

Heel logisch die angst. Ik herken dat wel van mijn eerste zwangerschap. Die kwaaltjes komen en gaan. En daarnaast zeggen kwaaltjes niks over het verloop van. Probeer het los te laten, hoe moeilijk dat ook is. Weet je al wanneer je eerste echo is?

één maand geleden

Ik ben 4.5 weken bij mij is de buik steekjes ook ineens weg maar de borsten doen nog pijn en de wekker in me hooft gaat nog om 7.00 al slaap ik graag uit 😊

één maand geleden

Ooh wauw dames dit stelt al zo gerust ook echt in de fase waarin niemand het weet en mijn partner is heel lief maar die snapt het natuurlijk niet als hoe ik het ervaar😂, ik heb mijn echo op 20 september bij 8 weekjes en hoop natuurlijk dat alles dan oké is. Super fijn in ieder geval om te lezen dat dit volkomen normaal is en dat een ieder hier dus ervaringen mee heeft ❤️

één maand geleden

Ja hier ook echt op en af.. zo onzeker gevoel dan he! Maar volgens mij is dat niet gek of buiten de norm. Het is zo verschillend per persoon! Hou vol 😊