10 Reacties

5 dagen geleden

Heb je al eerder een echo gehad of was dit de eerste?

5 dagen geleden

Zoiets heeft mijn zus ook meegemaakt.. werd gezegd dat het een missed abortion was omdat er geen kloppend hartje te zien was. Later bleek dat ze veel te vroeg was en zagen ze alsnog een hartje en hebben ze haar een week terug gezet. Dus verlies de hoop niet, hoop dat goed komt..

5 dagen geleden

Reactie op May2025

Zoiets heeft mijn zus ook meegemaakt.. werd gezegd dat het een missed abort ...
Dit doet me goed. Thanks voor je berichtje. ✨️

5 dagen geleden

Reactie op Mijsie

Heb je al eerder een echo gehad of was dit de eerste?
Tweede, vorige week was hij 4,8mm.

5 dagen geleden

Als ik ook je andere echo terug zie op je account en dan de afmetingen er bij zou het goed kunnen dat je vandaag inderdaad 6+5 bent… zou dit kunnen kwa ovulatie ofzo? Ik weet alleen niet zeker hoe dat zit kwa het termijn met hartslag. Ik zou de hoop nog niet opgeven en eind oktober open minded de echo in gaan. Heel veel sterkte en ik hoop dat het goed uitpakt💗

5 dagen geleden

Reactie op 💜

Als ik ook je andere echo terug zie op je account en dan de afmetingen er b ...
Ja, ben steeds aan het terugrekenen. Het zou wel kunnen qua eisprong/ovulatie.. Dus ik probeer me dan daar op vast te houden. 🥹🫶🏻

5 dagen geleden

Hoe verdrietig het ook is, bij 6+5 zou er echt een hartslag moeten zijn en zeker bij 8 weken zoals je zelf had berekend. Helemaal als je vorige week bij je echo wèl een hartslag hebt gezien. Een hartje stopt niet tussendoor eventjes om later weer te gaan kloppen. Geen kloppend hartje is in dit geval echt een missed abortion. Het is vervelend dat ze wat lomp naar jullie is geweest. Maar ze was wel eerlijk. Hoop houden voor dit kindje heeft niet veel zin. Ik zou in de tussentijd vast bedenken wat je wilt doen in het geval van een missed abortion; ga je het afwachten, of kies je voor medicatie. Misschien kun je steun halen uit de groep miskraam hier op het forum. Ik heb daar veel aan gehad bij mijn missed abortion. Heel veel sterkte 🫂

5 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Hoe verdrietig het ook is, bij 6+5 zou er echt een hartslag moeten zijn en ...
Met 6+5 hoef je niet perse een hartje te zien hoor. Ik was zelf 7+1 en niks te zien geen kloppend hartje helemaal niks. Met 7+4 pas een hartje te zien en ik was ook gewoon echt 7+4 die dag dus ook niet terug gezet ofzo.

5 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Hoe verdrietig het ook is, bij 6+5 zou er echt een hartslag moeten zijn en ...
Hier sluit ik mij wel bij aan.. als je al eerder een echo hebt gehad waarbij je het hartje zag kloppen, dan is het inderdaad een missed abortion. Ik heb dit helaas ook gehad 😞

5 dagen geleden

Reactie op May2025

Met 6+5 hoef je niet perse een hartje te zien hoor. Ik was zelf 7+1 en niks ...
Maar als ze al eerder een kloppend hartje heeft gezien dan moest ze die alsnog wel zien inderdaad.