25 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op wasbeer007

Bij de eerste wisten we het wel maar wilden we dat voor de omgeving als ver ...
Mijn man mocht de jongens naam doen en ik de meisjes naam en toevallig was ik meteen enthousiast over welke jongensnaam hij voor ogen had. De meisjes naam is al bekend die hoeven we niet meer op te zoeken alleen nu dus nog een nieuwe jongens naam. Kortom, wij zochten een jongens én een meisjes naam zo hadden we iig voor allebei de geslachten 1tje😊 Wij noemden onze kleine toen heel vaak druppel of heel standaard zei ik gewoon 'hij' 😅

23 dagen geleden

Bij mijn dochter was het een verrassing tot de geboorte en dat was erg leuk alle maanden vooraf met iedereen die ging raden en wedden😆 En het gaf me extra energie en motivatie tijdens de persfase op de een of andere manier! Heel bijzonder Deze keer weet ik het nog niet. Gaan we weer hetzelfde doen als de vorige keer of gaan we (omdat we max 2 kids willen) het deze keer helemaal anders doen omdat het de ‘laatste’ keer is ook met gender reveal met familie en vrienden? Gelukkig hoeven we nog niet nu te beslissen!

23 dagen geleden

Reactie op MariëlleVermeer

Ik wil het geslacht heel graag weten, m’n vriend niet. Dus dat word nog wel ...
Haha hier net andersom, maar dat gaat ‘m niet worden haha

22 dagen geleden

Hoi! Bij de eerste wisten wij het zelf niet en vond dat ook een mooie ervaring. We waren heel erg bezig met een kindje krijgen, niet met 'een jongetje' of 'meisje' met alle vooroordelen van hoe het karakter dan zou moeten worden. Neutrale babykleding en spullen vind ik sowieso mooier. Hielp ook om geen lelijke gender dingen te krijgen. En inderdaad de bevalling wordt er leuker van! Een generatie terug was dit altijd nog zo ;) Nu bij de tweede twijfel ik toch of ik het leuk zou vinden om het nu wel te weten! Ook ivm de wel duidelijke jongenskleding van de peuter die al dan niet weg kan...

22 dagen geleden

Mijn vriend wou het voor het praktische wel graag weten. Ikzelf vind dat overbodig en lijkt mij de verrassing op het moment zelf zo leuk. M'n vriend gaat hier wel ook in mee. Wij gaan dus een jongens en meisjesnaam verzinnen en laten het lekker gebeuren 🥰