10 Reacties
10 dagen geleden
Ik ben benieuwd naar ieders reactie en hoop dat er misschien wat ervaren mama's zijn met manden! Zo'n verschoonmand ziet er heel onpraktisch uit. Zit het niet voortdurend in de weg? En zeker als het van een bepaalde stof is, hoe ga je om met de schoonmaak ervan? Je stopt hem niet even in de wasmachine ben ik bang 🤔
Het geeft wel een warmere uitstraling en straalt ook een bepaalde geborgenheid uit!
10 dagen geleden
Wij hebben ook zo'n mand (zoontje 16 maanden), de mand zelf is eigenlijk nog nooit vies geworden maar heb 'm wel eens gestofzuigd voor het idee haha. Het matrasje daarintegen wel, maar goed, daar zit een wasbare hoes omheen. Ik vind het ook niet vervelend of in de weg zitten hoor.
10 dagen geleden
ik heb bij de tweede een mand gehad en als ze mini zijn is het heel aandoenlijk en leuk on te verschonen. Alleen bij groter worden passen ze er niet meer zo makkelijk in en word het onhandig ben toen overgestapt op een kussen
9 dagen geleden
Begonnen met verschoonmand, omdat ik het er ook zo mooi vond uitzien. 1 week na de geboorte kwam ik er al achter dat het niets was. De mand schoof heel erg en ik vond het randje onhandig. Ben dus daarna direct overgegaan op een verschoonmat. Veel handiger ook naar mijn mening, want die kunnen we nu echt makkelijk en snel schoonmaken.
De mand staat er nu al die tijd voor de sier naast met alle knuffeltjes erop 🤣.
9 dagen geleden
Bij het zien van deze onberispelijke mand moet ik meteen denken aan die keer dat ik midden in de nacht net mn dochter tot haar nek had schoongemaakt. Ze lag een paar seconden in haar blote billen op het verschoonkussen terwijl ik een luier pakte en 💩💩💩💩💩💩. Het spoot er letterlijk uit. Alles zat onder. Deze mand zou op dat moment rechtstreeks in de kliko zijn beland.
Verder wel heel mooi.