12 Reacties

14 dagen geleden

Elke dag een kiwi en psyliumvezels werkt bij mij goed

14 dagen geleden

Reactie op Jaartje97

Elke dag een kiwi en psyliumvezels werkt bij mij goed
Ik zet het op mijn boodschappen lijstje!

14 dagen geleden

Reactie op Elex

Ik zet het op mijn boodschappen lijstje!
Psyliumvezels haal ik bij de kruidvat, natuurwinkel heeft het ook wel

14 dagen geleden

Herkenbaar helaas.. Roosvicee pruimen helpt bij mij ook naast kiwi, veel water en macrogol zakje

14 dagen geleden

Reactie op Jaartje97

Elke dag een kiwi en psyliumvezels werkt bij mij goed
Hier ook!

14 dagen geleden

Hier ook enorm last van, altijd al gehad, maar tijdens de zwangerschap wel heel erg. Was vorige week maandag heen geweest voor een echo en verloskundige zag ook dat m’n darmen tjokvol zaten, 2 dagen geleden kon ik dus pas naar de wc na langer dan een week! en had ik enorme buikkrampen wist niet meer hoe ik moest zitten. Ik gebruik nu macrogol poeder sinds een week. En indien nodig een klysma.

14 dagen geleden

Hier hetzelfde! Zo erg dat ik er zooo veel kramp van krijg en me daardoor afvraag of het allemaal wel goed gaat.. heb kiwi's gekocht, ben benieuwd..

14 dagen geleden

Pruimen!

14 dagen geleden

Magnesium gebruiken, helpt echt! Daarnaast macrogol poeder gebruiken. Even via de huisarts vragen.

14 dagen geleden

Ik heb ook veel last van verstoppen darmen en heb via de huisarts Macrogol gekregen en de verloskunde adviseerde nog Bactiol Natal

14 dagen geleden

Magnesium gebruiken! Ik gebruik er hier 3 van op een dag. Na het eerste trimester ga ik er 2 nemen. 1 a 2 x per dag ontlasting hierdoor dus dat is top.

14 dagen geleden

Ik lees mee! Ik kan maar 1x in de 10 dagen naar de wc op het moment 😩