5 Reacties

茅茅n maand geleden

Hoi Hoi 12 e week ga ik het ook bekend maken. Zit pas op 5.4, 馃尲

茅茅n maand geleden

Reactie op Arzu23

Hoi Hoi 12 e week ga ik het ook bekend maken. Zit pas op 5.4, 馃尲
Spannend!! Gefeliciteerd!馃

茅茅n maand geleden

Heehoi Gefeliciteerd 馃尭. Ik zit nu zelf op 5 week. Ik heb het nu alleen aan mijn ouders verteld, in verband met een eerdere miskraam. Mocht deze zwangerschap goed gaan vertel ik het de rest van de familie met 12 week. Maar waar ik wel achter ben gekomen naar mijn vorige zwangerschap is dat je moet doen waar je je zelf goed bij voelt of dat nou in week 5 of pas na de 2de echo (week 11/12) is.

茅茅n maand geleden

Hey, gefeliciteerd! Wat fijn dat de echo goed was, dat is al een hele opluchting!! Ik denk dat je zelf wel aanvoelt wanneer je het wil vertellen. Ik had het bij mijn vorige zwangerschap meteen aan mijn ouders verteld en de rest van de familie rond 11 weken. En bij vrienden ook rond de 11 weken. Alleen ik heb nu veel meer last van kwaaltjes lijkt het, dus denk ik dat ik het wel eerder moet vertellen omdat het anders inderdaad gaat opvallen. Succes met het leuke geheimpje! 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Ik zit ongeveer gelijk met jou en hebben ook een goede echo gehad. Wij hebben het gisteren aan onze ouders verteld. Volgende week aan de broers en zussen en dan na de termijn echo aan de rest!