13 Reacties

één maand geleden

Ik heb hetzelfde gehad door vermoeidheid niet aan mijn uren gekomen kreeg hier een gesprek voor en heb het gewoon verteld... Het werd erg gewaardeerd, felicitaties en daarbij een wijziging in mijn beschikbaarheid😊

één maand geleden

Ik heb het verteld aan de teamleider deze week (ben nu 7 weken). Ik ben zo misselijk en moet veel spugen dat ik inmiddels al 2 dagopnamen heb gehad voor infuus. Ze reageerde heel goed op mijn bericht. Voor de werkgever is het 'fijn' als ze weten dat het zwangerschapsgerelateerde ziekte is want dan krijgen zij geld uit een speciaal potje om de ziektedagen te kunnen betalen.

één maand geleden

Reactie op Esther101

Ik heb hetzelfde gehad door vermoeidheid niet aan mijn uren gekomen kreeg h ...
Wat fijn dat het gewaardeerd werd toen je het vertelde en gelijk je beschikbaarheid hebben gewijzigd. Ik ga duimen dat ze bij mij ook zo reageren 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op kb92

Ik heb het verteld aan de teamleider deze week (ben nu 7 weken). Ik ben zo ...
Jeetje wat heftig dat je zo misselijk bent en veel moeten spugen, hopelijk houdt dat niet lang meer aan voor je😔

één maand geleden

Reactie op AvontuurlijkeVuurvogel291448

Wat fijn dat het gewaardeerd werd toen je het vertelde en gelijk je beschik ...
Ik duim met je mee! De meeste werkgevers zijn wel meelevend als ze het weten. Ik snap wel dat het een hele stap is om het te vertellen. Maar wie weet lucht het bij jou ook zo op dan kan je tenminste vertellen wat er is als je je ziek moet melden🙏 Hopelijk voel je je snel beter

één maand geleden

Mijn werk weet er ook van heel fijn dat ze aan me denken wegens te vaak moeten plassen en mag gewoon als niet goed gaat ff zitten en glas water drinken vooral dat ik nu 7 weken bent en mega misselijke bent. Moet alleen morgen werken dan 3 weken vakantie na de vakantie nieuwe functie op me werk dan hoef ik niet meer te tillen en zwaar werk te doen ga lekker aan de schoonmaak

één maand geleden

Ik ben nu 4 weken zwanger en heb mijn teamleiders ook op de hoogte gesteld. Meer ook omdat ik bij vorige zwangerschap lang in het ziekenhuis heb gelegen vanwege HG. Dus dan weten ze van te voren waar ze mee te dealen hebben. Ze reageerde ontzettend enthousiast en gaven mij de vrijheid om mijn uren zo in te delen wat goed voor mij uitkomt.

één maand geleden

Reactie op AvontuurlijkeVuurvogel291448

Jeetje wat heftig dat je zo misselijk bent en veel moeten spugen, hopelijk ...
Hoop het ook echt! Vorige keer helaas bijna gehele zwangerschap zo geweest, maar hopelijk gaat het dit keer helemaal anders en is het straks na de 3 maanden over met de misselijkheid. Ben er nu al klaar mee haha, gelukkig is het voor een heel mooi doel.

één maand geleden

Heftig dat WG direct een gesprek wilt na 2 dagen ziek zijn. Je bent niet verplicht om het nu al te melden iig

één maand geleden

Reactie op Daisy93v

Ik ben nu 4 weken zwanger en heb mijn teamleiders ook op de hoogte gesteld. ...
Wat ontzettend fijn zeg dat je werkgever zo meedenkt! Hopelijk blijft deze keer je een HG zwangerschap bespaard

één maand geleden

Reactie op Ryxn

Heftig dat WG direct een gesprek wilt na 2 dagen ziek zijn. Je bent niet ve ...
Omdat ik in juli ook 2 dagen ziek ben geweest toen ik met een griepje in bed lag. ‘Ze maken zich zorgen om me’. Laat ik het zo zeggen; ze verdienen niet de werkgever van het jaar prijs. Ik ben blij dat ik een vast contract heb anders had ik een probleem gehad 😅

één maand geleden

Ik heb het mijn manager verteld. Ik ben zo moe de hele dag dat ik de vele meetings gewoon niet helemaal trek. Nu werk ik op een HR afdeling dus is er sowieso gelukkig begrip

één maand geleden

Heb het mijn manager ook verteld, net 5 weken. Ook gewoon omdat ik die dag dat ik naar de gynaecoloog moet vrij wou hebben en ik hou niet van liegen