2 Reacties

16 dagen geleden

Ik heb hetzelfde gehad, maar niet dat het op de echo te zien was ik heb een stolsel verloren na 3 dagen bloedverlies. Maar ik kreeg met 5 weken (ik dacht toen dat ik al 6+4 was) een vervroegde echo ivm bloedverlies en een stolsel die ik 3 dagen later verloor. Dus toen de vk gebeld en kon dezelfde dag terecht voor een echo. Bloed kwam niet bij de baby vandaan en toen zeiden ze dat ik 5 weken was ook omdat er nog geen hartslag was. Ze konden de oorzaak van het bloedverlies en de stolsel niet vinden in of rondom mijn baarmoeder of het vruchtzakje dus ze zeiden dat is goed nieuws wat het kon zijn is dat het er 2 waren en eentje niet heeft kunnen innestellen en dat daar dan het bloedverlies vandaan kwam. Die buikkrampen en pijn die je beschrijft herkende en herken ik nog steeds ook terug in mijn zwangerschap. 1 oktober had ik dan mijn geplande echo die doorging en toen is ook een goed kloppend hartje gezien en zeiden ze gezien de grootte van de baby dat het toen net 6 weken zou zijn. Dus hopelijk kan ik je hiermee wat rust geven. Heb je een vervolg echo al staan? Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat komen 🍀

16 dagen geleden

Reactie op Wonder940225

Ik heb hetzelfde gehad, maar niet dat het op de echo te zien was ik heb een ...
Wat spannend voor jou allemaal, gelukkig is nu alles goed en hopelijk blijft dat het ook gaan 🙏☺️ Bedankt voor je reactie, dit is toch wel ‘fijn’ om te lezen en het geeft me inderdaad wat rust. De eerste echo heb ik vrijdag, die blijft ook staan, dan gaat ze nog een keer kijken. Daarna plannen we een vervolgecho