15 Reacties

茅茅n maand geleden

Ja!! Mijn haar wordt ook sneller vet

茅茅n maand geleden

Reactie op DTlove92

Ja!! Mijn haar wordt ook sneller vet
Verschrikkelijk馃檲

茅茅n maand geleden

Jaaa ik was toen 2 keer per week nu 3 of 4 keer per week en me haren groeien ook snel

茅茅n maand geleden

Same. Ik ben 5+2 en indd heel snel vettig haar.

茅茅n maand geleden

Jaa mijn haar wordt ook sneller vet!

茅茅n maand geleden

Mijn haren ook vet, en heb ineens geen krullen meer. Hangt helemaal slap langs mijn hoofd haha bij mijn vorige twee niet gehad

茅茅n maand geleden

Ja hier heb ik ook heel erg last van. Normaal was ik 2x per week mijn haar en nu is het na 1,5 dag al echt erg vettig..

茅茅n maand geleden

Ik heb wel vet haaruitval maar dat is dan weer iets anders 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op YayaB

Ik heb wel vet haaruitval maar dat is dan weer iets anders 馃槄
Oh dat heb ik ook er ook nog eens bij馃槀 trek hele plukken eruit niet tot kalens aan toe maar vind t wel heftig馃槄

茅茅n maand geleden

Wel heel fijn om dit te lezen 馃檲 het viel me deze week al op dat ik zo snel vet haar heb... Kon het eerst 2 x per week wassen en nu is het op dag 2 al geen gezicht meer 馃槄馃檲 totaal niet aan gedacht dat het door de zwangerschap kan komen 馃槄

茅茅n maand geleden

Ja echt verschrikkelijk. Je moet het altijd 2 keer met shampoo wassen, maar ik was het nu 3 keer en dan nog is het binnen een halve week weer vet terwijl ik normaal na een week pas denk goh het moet weer.

茅茅n maand geleden

Reactie op Faysel

Ja echt verschrikkelijk. Je moet het altijd 2 keer met shampoo wassen, maar ...
Hier zelfde probleem

茅茅n maand geleden

Reactie op Faysel

Ja echt verschrikkelijk. Je moet het altijd 2 keer met shampoo wassen, maar ...
Als ik smorgens douche dan is het savonds alweer vettig en de ochtend erna is gewoon echt vies om te zien.. had altijd al snel vet haar ( binnen 3 dagen) en nu dus echt nog sneller

茅茅n maand geleden

Ja herkenbaar!

茅茅n maand geleden

Reactie op Pinkstarlady

Oh dat heb ik ook er ook nog eens bij馃槀 trek hele plukken eruit niet tot ka ...
Dit is heel herkenbaar