4 Reacties

één maand geleden

Ik heb precies het zelfde! Ik ben nu 5+2, maar ik heb helemaal geen symptomen meer. Het maakt me heel erg onzeker en bang aangezien het de eerste keer is dat ik zwanger ben en niet weet wat ik nou precies moet voelen. Ik zoek het internet ook veel af, maar ik merk dat dat helemaal geen zin heeft. Ik denk dat we het maar moeten afwachten en positief moeten denken dat het wel goed komt!

één maand geleden

Reactie op madelief1999

Ik heb precies het zelfde! Ik ben nu 5+2, maar ik heb helemaal geen symptom ...
Obsessief googlen komt mij ook bekend voor

één maand geleden

Ohhh herkenbaar hoor! Ben ook 5,5 week zwanger maar tot je een hartje op de echo ziet blijft t op en af spannend! Ben zwanger van de 3e. En weet van vorige keren dat ik me ook suf gezocht heb op internet naar symptomen en mogelijke complicaties. Wordt het niet beter van. Maar wel 2 gezonde kindjes. Na de echo met het kloppende hartje kreeg ik pas rust. Denk dat dat nu weer zo gaat zijn.

één maand geleden

Heb ik ook. Vooral omdat ik voor de 3e keer terug moet om bloed te prikken en echo ik ben 4+4. Maar heb eerder een buitenbaarmoederlijke gehad. Mn hormonen waren wel gestegen maar is net of mn kwaaltjes ineens minder worden 🥲 Elke keer bij afvegen blijf ik ook kijken. Omdat ik 3 dagen lichte bloedingen heb gehad. Ik doe ook aan obsessief googlen. Ik heb trouwens wel al 2 meiden van 10 en 5. Maar toch spanning omdat dit heel anders gaat. 🥲