16 Reacties

gisteren

Ik geef het op een lepeltje heb die op olie gebaseerde dus zonder fruit smaakje.
Wij geven ze via een lepel en leg hem daarna aan de borst. Misschien kun je het anders mengen met een hapje, als jullie die al geven.

gisteren

Gewoon in de mond druppelen geen optie? Zo doe ik het bij beide kinderen al vanaf de geboorte.

gisteren

Wij geven ook gewoon op een lepeltje. Wij geven het liggend en als je de lepel goed in de mond doet komen de druppels achter in de mond en slikken ze het gelijk door. Hopelijk lukt het je om een juiste manier te vinden.

gisteren

Op een lepeltje. Wij gebruiken de vit d van davitamon. Heeft geen smaak, en zit standaard ook een lepeltje bij. Geef het voor een hapje fruit/groente aan tafel.

gisteren

Wij doen het ook op een lepeltje voor de groentepap

gisteren

Wij hebben de vitamine d druppels van laveen. En geven ze gewoon op een lepeltje.

Reactie op Shannon1994

Wij hebben de vitamine d druppels van laveen. En geven ze gewoon op een lep ...
Wij ook!
Dank je wel allemaal voor de reacties. We gaan het morgen meteen proberen via de lepel te geven👍👍

gisteren

Ik heb ze van vitakruid. Dat is maar 1 druppel en geef ik direct in zijn mond. Heb er vanaf het begin een spelletje van gemaakt met zingen en zijn mondje gaat altijd open alsof het een vogeltje is.

gisteren

Wij doen het ook met een lepel en geven daarna gelijk de fles. Werkt sinds de geboorte al perfect. Ze is nu 7 maanden ❤️

gisteren

Wij hebben vitamine D druppels van davitamon (aquosum). Ze lijken het zelfs lekker te vinden. Ook de oudste van 2,5. Geef het altijd gewoon op een klein lepeltje.

20 uur geleden

Wij geven de vitamine D van Laven op z’n speentje. Daar hoeven ze maar 3 druppeltjes van dus een druppeltje erop en dan geven en dat drie keer. Hij vindt het zelfs lekker

20 uur geleden

*Laveen
Wij doen het gewoon op een theelepel

15 uur geleden

Wij hebben die van vitakruid, heel handig want daarvan hoef je maar een druppeltje in de mond te druppelen met het bijbehorende pipetje. Ideaal!