2 Reacties

2 maanden geleden

Ik weet het niet zeker eerlijk gezegd. Ik heb 3 dagen geleden positief getest en was tijdens de innesteling op vakantie en iedere dag ook in het zwembad. Voor mij heeft het dus niet uitgemaakt. Persoonlijk zou ik lekker op vakantie gaan!

2 maanden geleden

Hoihoi, Kwa vliegen zou ik het ook niet weten, ga ervanuit dat alles binnen daar zo veilig is, dat dat niet uit zou moeten maken. Er zijn genoeg vrouwen die (zonder weten) in hun innestelingsperiode hebben gezeten en ook gewoon gevlogen hebben denk ik. Wat betreft het zwemmen, gaat het meer om de temperaturen. Voor een goede innesteling heb je een wat hogere lichaamstemperatuur nodig, vandaar ook dat je lichaamstemperatuur zelf al omhoog gaat na je eisprong. Dus het helpt om jezelf lekker warm te houden. Vaak word er ook geadviseerd om niet te koud te eten, en lekkere warme dranken te nuttigen om je lichaam daarbij te helpen. Ananas en granaatappel heb ik ook regelmatig als innestelingsbevordering voorbij zien komen. Omega 3 is (zeer) bevordelijk voor de celdeling en word dus ook aangeraden voor een goede innesteling. De combinatie van vitamine D (hogere dosering vanwege ons koude kikkerlandje) en omega 3 is ook echt een gouden combi. Deze twee hebben elkaar ook nodig om goed opgenomen te worden in het lichaam. Het is dus niet zo handig om in koud water te zwemmen, maar een te hoge temperatuur is ook weer gevaarlijk. 38 graden baden lijken hierin dus perfect 👌🏻. Er word afgeraden om in het eerste trimester van je zwangerschap naar de sauna te gaan, dus ook in de eerste weken/innestelingsperiode. Koude en hele hete douchen zijn dus ook niet bevorderlijk. Verder kun je op internet best veel tips lezen voor een goede innesteling, misschien vind jij het ook wel leuk om je daar in te verdiepen. Zou dus gewoon heerlijk genieten van je vakantie binnenkort, juist ook heerlijk ontspannen en stressloos 😁 En heerlijk genieten van de tijd met je partner 🥰