8 Reacties

4 uur geleden

Na lang wachten eindelijk in verwachten en ook wij hebben vanwege een genetische afwijking voor 50 procent kans op dat het goed of fout is. Ik heb 5 november de punctie en ook dan 2 tot 3 weken wachten op de uitslag. Het voelt zo dubbel allemaal.

3 uur geleden

Wat spannend zeg. Wil je veel moed en sterkte wensen tijdens de wachtweken. Mijn zoon is overleden aan een genetische afwijking, was een de novo mutatie maar wel met een iets verhoogde kans op herhaling. Ik ga een vruchtwaterpunctie krijgen eind november

3 uur geleden

Ik heb in de vorige zwangerschap een vlokkentest gehad. En hoewel er nu is aangeboden om dat nogmaals te doen omdat er een kleine mogelijkheid is dat dit kindje dezelfde afwijking heeft, heb ik er nu voor gekozen om het (nog) niet te doen. Dit kindje heeft een andere donor, dus de kans is nog kleiner. Wat verdrietig dat je voorgevoel aangeeft dat het weer niet goed zit. 1 keer je kindje verliezen is al te veel, maar vaker lijkt me hartverscheurend. Ik hoop echt voor je dat je deze keer aan de goede kant zit en met 2 weken het nieuws mag ontvangen dat dit kindje wel gezond ter wereld komt. Ik weet hoe pittig deze tijd is en ik duim voor je. 🤞🏼

3 uur geleden

Reactie op Jaartje97

Na lang wachten eindelijk in verwachten en ook wij hebben vanwege een genet ...
Wat spannend voor je. Ga je een vruchtwater punctie doen of een vlokkentest?

3 uur geleden

Reactie op TL2101

Wat spannend zeg. Wil je veel moed en sterkte wensen tijdens de wachtweken. ...
Lief, dankjewel. Wat verdrietig om te horen dat je jouw zoon bent verloren. Ik hoop voor je dat je uitslag goed gaat uitvallen❤️

2 uur geleden

Reactie op Smittens

Wat spannend voor je. Ga je een vruchtwater punctie doen of een vlokkentest ...
Vlokkentest alles is nieuw en voor het eerst en zoveel spanning

2 uur geleden

Reactie op Jaartje97

Vlokkentest alles is nieuw en voor het eerst en zoveel spanning
De vlokkentest gaat gelukkig snel. De eendenbek is onprettig (vind ik zelf). De punctie valt echt mee, is snel klaar. Je mag ook de baby weer even zien. Dus dat is fijn. Trek vooral warme en comfortabele kleren aan!

2 uur geleden

Reactie op Smittens

De vlokkentest gaat gelukkig snel. De eendenbek is onprettig (vind ik zelf) ...
Dankjewel voor de tips. Ik denk aan je de komende 2 week en als je even wil kletsen bericht me gerust