6 Reacties
één maand geleden
Ik heb het waarschijnlijk vorig weekend gehad. Ben wel bij de hap geweest. Het is 2 dagen heel erg geweest en toen zwakte het af, maar nog wel heel de week gevoelig allemaal.
Heb dinsdag een echo laten maken om te kijken hoe het met de baby ging. Hartje klopte goed en baby was in de dagen ook gewoon gegroeid. Precies zo groot als dat het had moeten zijn
één maand geleden
Reactie op Zeeuwseafkomst
Ik heb het waarschijnlijk vorig weekend gehad. Ben wel bij de hap geweest. ...
Oh dankjewel je reactie stelt mij echt enorm gerust !! Vreselijk ik blijf maar overgeven ik dacht eerst hormonen maar dit is toch echt anders .. wil echt zo graag naar huis .. dinsdag vliegen we naar huis heb woensdag meteen een echo geboekt. Nogmaals dank!!
één maand geleden
De baby kan wel tegen een stootje en pakt, onhandig voor jou, al jouw reserves. Dat zorgt er weer extra voor dat jij je slap en futloos voelt terwijl de mini “heerlijk zit te feesten op jouw reserves”.
Zou vooral zorgen dat je uitdroging voorkomt. Kijk of je ORS kunt krijgen bij de lokale apotheek. En probeer dit in lepeltjes binnen te krijgen. Teveel tegelijk zou er weer uit kunnen komen.
En die controle als je thuis bent is zeker goed en fijn voor je eigen geruststelling.
Beterschap!
één maand geleden
Reactie op DTlove92
Wat zei de HAP, hadden ze nog iets voorgeschreven?
Nee niks voorgeschreven, bedrust en paracetamol eventueel. Hopelijk stelt woensdag alles je weer gerust! Geen fijne laatste dagen van je vakantie zo!
één maand geleden
Reactie op carma19
De baby kan wel tegen een stootje en pakt, onhandig voor jou, al jouw reser ...
Dankjewel m’n man is al even naar de lokale apotheek gegaan maar helaas alles dicht op zondag. Ik houd echt letterlijk nog steeds niks binnen. Ik doe het heel rustig aan m’n man gaat wel even bouillon halen misschien lukt dat met lepeltjes. Dankjewel voor je tips 🙏🏼